וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרך חור בקיר: בן 35 מפ"ת נאשם שצילם עשרות נערות בשירותים

9.11.2017 / 16:48

מקסים טולצ'נסקי הואשם שנכנס 79 פעמים לשירותים ציבוריים בעיר וצילם בטלפון נייד נשים ונערות. בנוסף, בחיפוש בביתו נמצאו חומרים פדופיליים שכללו צילומי ילדים בני שנה-חמש שנים. הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים

אזיקים ברגליים, אסיר אזוק. אורי לנץ
אישום: צילם נשים בשירותים ציבוריים/אורי לנץ

הפרקליטות הגישה בימים האחרונים לבית משפט השלום בפתח תקווה כתב אישום נגד מקסים טולצ'ינסקי, תושב העיר בן 35, בגין ביצוע 79 עבירות הנוגעות למעשים מגונים ופגיעה בפרטיות, בין היתר בקטינות. הוא נאשם גם בהחזקת חומרים פדופיליים.

לפי כתב האישום, שהוגש על ידי פרקליטות מחוז מרכז (פלילי), טולצ'ינסקי נהג להגיע לשירותי הנשים שבפארק יד לבנים בפתח תקווה. הוא ניצל את העובדה שבקיר ההפרדה בין התאים קיים חור שאפשר להציץ מתא אחד לשני. טולצ'ינסקי הואשם שנכנס לאחד התאים, הדביק באמצעות סרט דביק את הטלפון הנייד שלו לחור ההצצה, וצילם נשים שנכנסו לתא הסמוך. על פי הפרקליטות, טולצ'ינסקי עשה זאת 79 פעמים, וחלק מהנשים שצילם היו נערות וילדות בנות פחות מ-14.

עוד בוואלה! NEWS:
תאי מעצר בסוויטות: המלון שהפך לבית הכלא המפואר בעולם
"סוף לפרויקט הטרור": צבא סוריה הכריז ניצחון על דאעש
עובד מאפייה נאשם בביצוע מעשים מגונים בעשרות נשים מלקוחותיו

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
"הנאשם פעל באופן חסר מעצורים"/ראובן קסטרו

מכתב האישום עולה גם כי בביתו של טולצ'ינסקי נתפסו דיסקים קשיחים בנפח של 120 ג'יגה-בייט, ובהם עשרות אלפי תמונות בעלות תוכן פדופילי. בין היתר נמצאו מאות תמונות של ילדים בגילאים שנה עד חמש שנים.

הפרקליטות ביקשה לעצור את טולצ'ינסקי עד לתום ההליכים. "מדובר במי שמעשיו מעידים על עליית מדרגה ברצונו לספק את יצריו, כשראשית פעילותו בהחזקה פסיבית של חומרים בעלי תוכן פדופילי והמשכה עד לתפיסתו ביצירת התוכן באופן עצמאי", נכתב בבקשת המעצר של הפרקליטות. "מעשיו מעידים עליו שהוא פועל באופן חסר מעצורים ושחרורו עלול לגרום לפגיעה בגופם ונפשם של קטינים".

עו"ד עמיחי ימין, שמייצג את טולצ'ינסקי, מסר: "טרם קיבלנו לידינו את חומר הראיות. כשנקבל נוכל להתייחס בהתאם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully