וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנתיים: בית המשפט זיכה נאשם בתכנון פיגוע באילת

9.11.2017 / 11:41

חליל נמרי, תושב מזרח ירושלים שהואשם שתכנן עם חברו פיגוע במלון ריו באילת, זוכה מבלי שהשופטים נימקו את החלטתם. בחקירתו בשב"כ הודה נמרי במיוחס לו, אך לאחר מכן חזר בו בטענה שהופעל עליו לחץ כבד. עורכת דינו: "נעשה צדק"

צילום: בני בן סימון, עריכה: תום זואילי

בית המשפט המחוזי בבאר שבע זיכה הבוקר (חמישי) את חליל נמרי, תושב מזרח ירושלים שהואשם בתכנון פיגוע במלון באילת והודה בחקירתו - אך בהמשך חזר בו. השופטים לא מסרו נימוק להחלטתם. בית המשפט עיכב ב-72 שעות את שחרורו כדי לאפשר לפרקליטות לערער על ההחלטה.

נמרי, תושב מזרח ירושלים שעבד במלון אסטרל נירוונה באילת, נעצר ב-30 בנובמבר 2015 בחשד שתכנן את הפיגוע במלון ריו יחד עם חברו. הוא נחשד בקשירת קשר לסיוע לאויב בשעת מלחמה. בחקירתו בשב"כ הודה נמרי בחשדות שיוחסו לו, אך מאוחר יותר חזר בו ועורכי דינו טענו כי הופעל עליו לחץ כבד בחקירה.

עוד בוואלה! NEWS:
בעקבות דליפת כלור ממשאית: כביש 4 נסגר לתנועה באזור חדרה
המשטרה נגד ארדן: "התנהלות השר נועדה להביך את המפכ"ל"
שיקולי ביטחון? נתניהו עזר למילצ'ן - ולא פעל למען מנכ"ל התעשייה האווירית

הכרעת דין של חליל נימרי, עובד בית מלון באילת, ניסיון פיגוע באחד מבתי המלון באילת, מחוזי באר שבע. בני בן סימון
"כמה כיף שאני משתחרר הביתה. אבל אני גם כועס". חליל נמרי/בני בן סימון

נמרי הנרגש אמר לאחר ההחלטה: "כמה כיף שאני משתחרר הביתה, לראות את המשפחה, אבל אני גם כועס". אמו הוסיפה: "התפללתי שנתיים, אמרתי להם שלא גידלתי ילד כזה".

עו"ד אסתר בר ציון המייצגת את נמרי אמרה: "לנו היה ברור לכל אורך הדרך שחליל נימרי צריך להיות זכאי. הוא בחור פשוט שמפרנס את משפחתו, נעדר עבר פלילי וביטחוני". לדבריה, "אין פה מנצחים או מפסידים. יש פה אדם שמודה בעבירה שלא עשה ולא עבר ונעשה צדק. הוא הודה בעבירה לאור לחץ שהופעל עליו מחוקרי שב"כ. וזה קורה. וזה קרה לחליל".

  • עוד באותו נושא:
  • אילת
  • שב"כ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully