וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך היא עושה את זה?! כוכבת ריאליטי בת 12 בצעד ריקוד כואב לצפייה ובלתי אפשרי

13.11.2017 / 10:03

וואו! ילדה סופר מוכשרת הפכה לכוכבת רשת בזכות צעד הריקוד הבלתי יאמן שלה שכבר העלה אותה לרקוד לצד ג'סטין ביבר במסע ההופעות האחרון שלו

maesicaesofficial

מייסי קיס מאלטונה, איווה, רק בת 12 אבל יש לה רזומה די עשיר מאחוריה. היא כיכבה בעונתה השביעית של תכנית הריאליטי המצליחה לרקדנים, Dance Moms ("רקדניות קטנות"), רקדה לצד ג'סטין ביבר במסע ההופעות שלו ביוני אשתקד וכעת היא גם הפכה לכוכבת רשת עם כמעט חצי מיליון עוקבים באינסטגרם שהמומים כל פעם מחדש מכישרון הריקוד הנדיר שלה.

מה שהצליח להסב את תשומת לבם של שופטי התחרות, כמו גם את הצופים ברשת, הוא צעד הריקוד הבלתי יאמן שלה, ה-Whack Back. גם אם לא נסביר לכם בהרחבה במה מדובר, אין סיכוי שזה יחמוק מעיניכם. באחד מסרטוני הריקוד שלה, שפורסם לפני שנה אבל זכה שוב לפרסום כשהעלתה אותו לאחרונה בעמוד האינסטגרם של מייסי, נראית הילדה מפגינה כוח, גמישות וכישרון מדהים וזוכה לעידוד הקהל כשהיא מבצעת את הצעד הנועז, בו היא מעיפה את שתי רגליה לאחור כשהיא נוחתת עם הידיים על הרצפה ואז מחזירה אותם קדימה במהירות כאילו סובבה את רגליה ב-360 מעלות. מי שימצמץ יפספס.

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

הרקדנית שתשנה את כל מה שחשבתם עד היום על גוף של בלרינות

לכתבה המלאה

הסרטון הופיע לראשונה בשנה שעברה וזכה ליותר מ-1.7 מיליון צפיות. זה החדש זוכה שוב לתשומת לב מסיבית עם יותר מ-460 אלף צפיות בשבועיים.

מייסי החלה לקחת שיעורי ריקוד כבר כשהייתה בת 3 והתגלתה ע"י המפיקים של Dance Moms כשהייתה בת 10. היא מתמחה בעיקר בהיפ הופ ומלבד ריקוד, גם שומרת על שגרת אימונים קבועה. אמה, ג'יימי, שצילמה את הסרטון סיפרה לקוסמופוליטן עד כמה היא גאה בבת שלה, "היא באמת הילדה הכי מתוקה וצנועה שראיתם. היא עד היום המומה מכל האהבה שהיא מקבלת ומרגישה ברת מזל".

מייסי ב-Dance Moms:

מייסי ב-Dance Moms:

ולסיום שוב צעד הריקוד הלא הגיוני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully