וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיינפלד, ברדה ושרה נתניהו: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

8.11.2017 / 14:00

צילום:רוני כנפו, גדעון צנטנר, אבי כהן, בני בן סימון, רויטרס, CNN עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשתה של הילה קובו:


בית הדין לעבודה בירושלים תוקף היום את כתב התביעה שהגישה העובדת לשעבר במעון ראש הממשלה שירה רבן נגד שרה נתניהו. אמרי סדן, הכתב לעניני משפט בירושלים עם הפרטים.

ראש עיריית בת ים חשף תלונות הידועות לו על הטרדה מינית של עובדת עירייה: באמצע ישיבת מועצת עיר סיפר עליהן ואמר כי הבכיר שהטריד - נמצא בחדר. הכתב אור רביד עם הפרטים .

מהארווי ויינשטיין ועד אלכס גלעדי שעזב הבוקר את תפקידו בקשת, גל של עדויות על הטרדות מיניות ומעשי אונס של בעלי שררה, הרבה מהם כאלה שקרו לפני שנים רבות, שוטף את המרחב הציבורי. אורית נבון, עיתונאית בתאגיד "כאן" ורונית הבר, עורכת האתר סלונה התעמתו באולפן.

קפטן הפועל באר שבע אליניב ברדה מתאושש בבית החולים מהיום הטראומטי שעבר עליו. יניר יגנה,הכתב בדרום עדכן על מצבו והתייחסות ראשונה של ברדה עצמו.

טיל חדש של צה"ל: חברת רפאל זכתה במכרז לייצור ולאספקה של למעלה מאלף טילי "גיל-2", טילים מונחים ומתקדמים. אמיר בוחבוט, הפרשן לענייני צבא, עם הפרטים מבסיס עובדה.

היום לפני שנה בדיוק אמריקה בחרה טראמפ. והאיש הצבעוני והאניגמטי הזה הפך לנשיא ארצות הברית ולמנהיג העולם החופשי. עמרי נחמיאס, הכתב בוושינגטון מסכם שנה.

ג'רי סיינפלד חוזר לישראל. הקומיקאי המצליח יגיע בדצמבר לשתי הופעות ביד אליהו.המפיק של האירוע גד אורון,עם הפרטים והמחירים.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully