וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזה פחד: זה מה שיקרה לכם אם תלכו מאחורי מנוע של מטוס

9.11.2017 / 9:58

עובד שדה התעופה הזה מצא עצמו חולף ליד מטוס של חברת תעופה סעודית. כשניסה לעבור מאחורי המנוע, עף על הקרקע מזרם האוויר האימתני

עובד בשדה התעופה הולך מאחורי מנוע של מטוס/AIRLIVE net

כנראה שאין הרבה דברים מפחידים יותר מלמצוא את עצמכם על מסלול המראה, בשדה תעופה סואן. אבל אתם יודעים, יש אנשים שזו בדיוק העבודה שלהם - פקחי תעופה ואנשי צוות כאלה ואחרים, שנאלצים להתרוצץ על המסלולים על אף הפחד הגדול.

אחד כזה חווה על בשרו בדיוק כמה מסוכן ומפחיד זה עלול להיות, ולמזלו הגדול כל הסיפור הזה לא הסתיים באסון. זה קרה בשבוע שעבר כשהבחור הזה עמד לצד מטוס של חברת התעופה הסעודית, הרבה יותר מדי קרוב לאחד המנועים, כשהמטוס היה מונע. רעיון לא כל כך טוב. הגבר עף מזרם האוויר האימתני, ונפל על רגליו.


עוד בנושא:
הסיבה המפתיעה שבגללה אתם מורידים את משענת היד בהמראה ובנחיתה
צפו: כמה זמן לוקח לנקות את המטוס הגדול בעולם ללא מים?
תיעוד מלחיץ: מטוס כמעט התרסק בים בזמן נחיתה

עובד בשדה התעופה הולך מאחורי מנוע של מטוס. AIRLIVE net, צילום מסך
תלמד לקח, חביבי/צילום מסך, AIRLIVE net

לא נורא, סוף טוב, הכל טוב: הגבר קם על הרגליים, ניגב את האבק, ופשוט הביט על מטוס הענק. נקווה שהוא למד לקח ולא יעשה זאת שוב.

במטוסים קלים נפוץ השימוש במנועי בוכנה, אולם מטוסים כבדים יותר כמו זה שפה בסרטון (או מטוסים צבאיים) משתמשים לרוב במנועי סילון. מהירות האוויר ממנוע סילון פועל בשיאו יכולה להגיע ל-185 קילומטר לשעה במרחק של 60 מטר.בדחף מלא ההדף ממנוע סילון יכול להפוך ולדחוף כלי רכב ואף לקרוע את האספלט מהקרקע. למזלו של העובד המנוע רק החל בעבודתו.

  • עוד באותו נושא:
  • מטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully