וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרעילה את בני זוגה בציאניד: עונש מוות ל"אלמנה השחורה" היפנית

צ'יסקו קקהי נידונה להוצאה להורג אחרי שהורשעה ברצח שלושה גברים, בהם מי שהיה בעלה, שאותם הכירה באתר הכרויות. היא צברה הון של מיליונים והרגה אותם ברעל. עורכי דינה יערערו על העונש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא הביעה שום חרטה. קקהי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בית משפט ביפן גזר היום (שלישי) עונש מוות על אישה בת 70, שרצחה שלושה גברים, אחד מהם היה בעלה, וניסתה לרצוח אדם נוסף. צ'יסקו קקהי, שמכונה ביפן "האלמנה השחורה", השתמשה בציאניד כדי להרוג את בני זוגה ולגנוב את כספיהם. עורכי דינה מסרו כי הם יערערו על העונש.

בית משפט בקיוטו קבע כי היא השתמשה בסם "מתוך כוונה לרצוח" בארבעה מקרים, ושהיא צריכה לשאת באחריות לפשעים שלה על אף שהיא חולה בדמנציה. "היו אלו מעשים מתוכננים היטב, אין לי שום ברירה אלא לגזור את העונש המרבי", אמר השופט. קקהי, הנעזרת במכשיר שמיעה, ביקשה מהשופט להגביר את קולו במהלך הדיון ולא הפגינה שום רגש עם הקראת העונש.

מעשה הרצח אירעו בין 2007 ל-2013. האחרון שבהם התרחש בדצמבר 2013, כשהיא רצחה את בעלה בן ה-75, חודש לאחר שהתחתנו. הוא רצחה גם שני בני זוג אחרים שלה, בני 70 ו-80, וכן ניסה לרצוח ולשדוד בן זוג אחר, שמת מסרטן בשלב מאוחר יותר. היא הצטרפה לאתר הכרויות, שם היא ביקשה להכיר אנשים עשירים ללא ילדים. היא ירשה מהם כמיליארד ין – 8.8 מיליון דולר – על אף שהיא איבדה חלק מהסכום בהשקעותיה בבורסה.

  • עוד באותו נושא:
  • יפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully