וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוויון בנטל: בקרוב גם גברים יוכלו להיכנס להריון וללדת

9.11.2017 / 10:20

מומחה אמריקאי לפוריות טוען כי "אפשר להשתיל רחם בגופם של גברים כבר מחר, למרות שזה יהיה כרוך באתגרים", וברחבי העולם כבר חושבים על ההשלכות שיכולות להיות לכך על קהילת הטרנסג'נדרים

אתר רשמי

בסרטון – ארנולד שוורצנגר כבר חזה את זה מזמן – הטריילר לסרט "ג'וניור"

כל ויכוח שהנושא שלו הוא "למי יותר קשה, לגברים או לנשים" מסתיים בניצחון של הנשים שטוענות, ובצדק, שבני המין החזק לא נאלצים לחוות את רגעי הכאב ואי הנוחות הכרוכים בהריון ובלידה. אך האם כל זה עומד להשתנות?

דוקטור ריצ'רד פאולסון, ששימש עד לאחרונה כנשיא הארגון האמריקאי לרפואת פוריות, סיפר לאחרונה שחלה התקדמות משמעותית בתחום הניתוח - ומשמעותה שאין כל סיבה שלא ניתן יהיה להשתיל רחם בגופם של גברים. "אפשר לעשות את זה כבר מחר", הוא אמר, "זה יהיה כרוך באתגרים, אבל אני לא רואה בעיה שתמנע מזה לקרות". למרות זאת, לידה טבעית של גברים היא עדיין לא דבר אפשרי, והתינוק יצטרך להיוולד בניתוח קיסרי.

עוד בנושא:
האם בקרוב נראה השתלות רחם גם בישראל?
רופאים חשפו את הסיבה לכישלון השתלת הרחם בארה"ב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בגוף הגברי יש מספיק מקום על מנת להכניס גם רחם. גברים ייכנסו בקרוב להריון?/מערכת וואלה!, צילום מסך

בגוף הגברי יש מספיק מקום על מנת להכניס גם רחם, ועל פי דוקטור פאולסון יכול להיות שגברים בהריון יצטרכו לקחת הורמונים, על מנת לחקות את השינויים בגוף של נשים במהלך תקופת ההריון.

לטענתו של דוקטור פאולסון, ניתוחים לשינוי מין הפכו נפוצים ורבים שעברו אותם ירצו לנצל את האפשרות לשאת את התינוק בעצמם. יש מומחים בריטים שמזהירים כי הריון של אישה טרנסג'נדרית הוא לא דבר מוסרי וכי בטוח יותר עבור התינוק להיוולד על ידי אם פונדקאית. ייתכן ושירותי הבריאות בבריטניה יחלו לספק את שירות השתלת הרחם בשל חוקי השוויון. מאז 2014, לפחות חמישה תינוקות נולדו לנשים שהושתלו בגופן רחמים בשבדיה.

בחודשים האחרונים נפוצו דיוויחם על טרנסג'נדרים שנושאים תינוקות בגופם - נשים ששינו את מינן לגברים אך עדיין יש להן רחם מתפקד. דוקטור פאולסון סיכם: "זה עדיין הליך מאוד מסובך, שמצריך צוות ענק. זה לא משהו שאפשר לעשות בכל בית חולים, פשוט ללכת ולגמור עם זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully