וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה תדעו איזה מין הורה אתם - לפי המזל שלכם

8.11.2017 / 9:39

אסטרולוגים טוענים שגלגל המזלות חושף המון על סגנון ההורות שלכם וולהשפיע על שיטת גידול הילדים שלכם ועל מי שהם יגדלו להיות. בדקו מה המזל שלכם אומר על סגנון ההורות שלכם

אוכל ומזלות/צילום: סיפור בדקה

בסרטון: הטרנד החדש – לאכול לפי המזל שלך

יש מגוון גישות לגידול ילדים וכל הורה בוחר את הדרך שמתאימה לו, אולם אסטרולוגים מאמינים שהגישה הזו לא נקבעת בכלל על ידינו, אלא מושפעת מגלגל המזלות. הם גם מאמינים שתאריך הלידה שלכם יכול להשפיע במידה רבה על מי שילדיכם יגדלו להיות. כן. הם טוענים שהמיקום של הכוכבים בשמיים ביום שנולדתם הוא זה שקובע איזה סוג של הורה תהיו, ואיך הילדים שלכם יגדלו.

לפי האסטרולוגים של Rebel Circus, גלגל המזלות חושף הרבה על שיטת גידול הילדים שאימהות מאמצות לעצמן (במודע או לא) - ומציע תובנות לגבי נקודות החוזק והחולשה שלהן, וההתמודדות מול האתגרים שבגידול משפחה.

האמת? לנו זה נשמע קצת מפוקפק, אבל תבדקו בעצמכם. הנה מה שיש לאסטרולוגים לומר על סגנון ההורות של כל אחד מהמזלות:

טלה (21 במרץ – 19 באפריל)
אימהות של מזל טלה מאוד עצמאיות ויש להן חיים משלהן. אולם, הן יכולות להיות מאוד תחרותיות - תכונה שהן מעבירות בקלות לילדיהן. אימהות אלה לא אוהבות להפסיד וצפויות להתעצבן כשדברים לא מסתדרים בדרך שלהן.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

טבלה חושפת מה שעת הלידה שלכם אומרת על מה אנשים חושבים עליכם

לכתבה המלאה

שור (20 באפריל - 20 במאי)
אימהות של מזל שור אוהבות שגרה ויודעות מה הכי טוב למשפחה שלהן. הן יעבירו ערכים טובים לילדיהן וילמדו אותם להישאר תמיד עם הרגליים על הקרקע. מצד שני, הן אוהבות את החיים הטובים ונהנות מדי פעם לחרוג מהשגרה.

תאומים (21 במאי – 20 ביוני)
אימהות שמאוד מחוברות לילדים שלהן. תמיד מעודכנות בנוגע לטכנולוגיה העדכנית ביותר והילדים שלהן אוהבים את זה ונמשכים לאופי הצעיר שלהן. אולם לעיתים האנרגיה הגבוהה שלהן יכולה לשבש מעט את היציבות המשפחתית ולבלבל את מאזן הכוחות בבית.

סרטן (21 ביוני – 22 ביולי)
אימהות שנולדו להיות אימהות. הן תמיד יודעות מה לעשות. הן מסורות ורגישות לילדיהן, אולם הן נתונות למצבי רוח ונוטות לגונן על ילדיהן יתר על המידה.

אריה (23 ביולי - 22 באוגוסט)
בעלות אנרגיה, כיפיות ותוססות והילדים מאוד אוהבים להיות בנוכחותן. הן נהדרות במשחק עם הקטנים, מלאות בטחון ליד ילדים ויודעות להצית את הדמיון שלהם. מצד שני, הן יכולות להיות אובר דרמטיות ולעשות עניין מכלום.

בתולה (23 באוגוסט - 22 בספטמבר)
מאורגנות, חכמות ומעשיות. לאימהות של מזל בתולה יש את הרגלי הבריאות הטובים ביותר מכל המזלות. אולם, ילדיהן חושבים שהן נוקשות מדי בגלל האובססיה שלהן לחוקים ותבניות. הן גם נוטות לשפוט סגנוני הורות של אחרים ובכך להעליב את חבריהן.

מאזניים (23 בספטמבר - 22 באוקטובר)
אמהות אלה הן סבלניות מאוד ומעניקות לילדיהן מקום רב לטעויות. הן מטמיעות ערכים טובים ותרבותיים בילדיהם, אולם הן יכולות להיות בלתי עקביות ומתנשאות בנוגע לכישורי ההורות שלהן.

עקרב (23 באוקטובר - 21 בנובמבר)
אימהות שעושות דברים בדרך שלהן ולא אכפת להן מה אחרים חושבים על דרך ההורות שלהן. הן המנהיגות של המשפחה אבל עלולות להיות פריקיות של שליטה ולסבול מתנודות במצבי רוח, משהו שילדים יתקשו להבין.

קשת (22 בנובמבר – 21 בדצמבר)
כנוטלות סיכון הרפתקניות, אמהות מזל קשת תמיד מוכנות לאתגרים חדשים ומוצאות בהם כיף. הן חכמות מאוד ומעודדות את ילדיהם לקרוא ולחפש הרפתקאות והזדמנויות חדשות. לעיתים קרובות הן יכולות להיות חסרות סבלנות ולקחת דברים רחוק מדי.

גדי (22 בדצמבר – 20 בינואר)
אתן הסלע של המשפחה וכולם מביטים בכן בהשראה כי אתן עובדות קשה ותמיד דואגות שהכול ייעשה בצורה הטובה ביותר. הילדים שלכן רואים בכן מודל לחיקוי ויעשו כל מה שהם יכולים כדי לחקות אחר המעשים וההתנהגויות שלכן. אולם, כדאי לכן להשתחרר קצת לפעמים וליהנות, כי הרצינות הזאת לא תמיד תבוא לטובתכן.

דלי (20 בינואר – 18 בפברואר)
אתן צעירות בנפש ועצמאיות. הילדים שלכן נוטים לאמץ את הטבע החופשי הזה ולצעוד לפי קצב התוף שלהם, בעוד שאחרים יכולים לראות בהם "ילדים משונים". אתן גם לא נוטות להגדיר גבולות לילדים שלכן וזה גורם להם לראות בכן פחות הורה ויותר חברה.

דגים (19 בפברואר – 2 במרץ)
הילדים אוהבים אתכן על היכולת שלכן לאהוב ללא תנאי, להקשיב ולהבין. המשפחה נמצאת תמיד בראש סדר העדיפויות שלכן, אבל כשדברים לא מסתדרים כפי שרציתן, אתן נוהגות להראות התנהגות פסיבית-אגרסיבית שפחות יעילה לגידול הילדים.

  • עוד באותו נושא:
  • מזלות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully