וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבח בטקסס ו-30 שנה להתאבדותו של זוהר ארגוב: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

6.11.2017 / 14:00

נמשכה העתירה נגד פעילותו של יצחק מולכו, האם ישראל תחזיר את הבנים תמורת גופות המחבלים? הטבח בטקסס, טיהורים בסעודיה, מנהל מקצועי חדש למכבי חיפה וסדרה חדשה על זוהר ארגוב במלאת 30 שנה למותו

צילום:ניב אהרונסון, יוני ריקנר, רויטרס,CNN עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

מקורבי ראש הממשלה נתניהו שוב בחדרי החקירות של יחידת 433. אבי אשכנזי דווח מלהב 433.

העותרים נגד העסקתו של עורך דין יצחק מולכו כשליחו המדיני של ראש הממשלה נתניהו משכו את עתירתם הבוקר לבקשת בגץ אחרי שמולכו הודיע זה מכבר על סיום תפקידו. אמרי סדן עם הדיווח.

בידי ישראל חמש גופות של אנשי הג'יהאד האיסלאמי שנהרגו בפיצוץ המנהרה בגבול עזה לפני כמה ימים. מה שמיד מוביל כמובן למחשבה על גופות חיילי צה"ל שבידי החמאס. שמחה גולדין, אביו של הדר, סיפר על עתירת המשפחה לבג"ץ בדרישה ליישם את החלטות הקבינט.

השנה הזאת מסתמנת כקטלנית ביותר כשזה מגיע לאירועי ירי המוניים בארה"ב. הטבח האחרון התרחש אמש בעיירה שכוחת אל בטקסס. 26 הרוגים ועשרות פצועים והיורה חמוש היטב. דיווח של הילה קובו ושל הכתב בוושינגטון עמרי נחמיאס.

דרמות ומסתורין סביב חילופי הדורות בראש הממלכה הסעודית. אורן נהרי עורך חדשות החוץ על הטיהורים, המעצרים ועכשיו גם התאונה החשודה.

היום נפתחת בוושינגטון הועידה השנתית של ארגון IAC - ארגון ישראלי יהודי בארה"ב, שלדברי מארגניו הוא הארגון היהודי הגדול ביותר בארה"ב. מוושינגטון התראיין אדם מילשטיין העומד בראשו שאינו מתיישר בכלל עם הבעיות של הארגונים היהודיים הגדולים בארה"ב.

למרות הניצחון אתמול על בני סכנין, מכבי חיפה מחתימה היום מנהל מקצועי בתקווה לשנים טובות יותר מאילו האחרונות, חמי אוזן, עורך וואלה ספורט, עם הפרטים.

30 שנה אחרי התאבדותו של הזמר זוהר ארגוב העיסוק בו לא פוסק. מהיום תשודר סדרה חדשה בערוץ 8 של הוט של הבימאים דני דותן ודליה מבורך שיתארחו באולפן וסיפרו על הסוף הכמעט ידוע מראש של היוצר האגדי.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully