וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

30 חשודים בעבירות סמים ואלימות נעצרו בתום מבצע סמוי של המשטרה

6.11.2017 / 7:48

עשרות שוטרים פשטו על בתיהם של החשודים באזור הדרום, לאחר שסוכן סמוי פעל בקרבם בארבעת החודשים האחרונים. מפקד המחוז הדרומי ביתן: "אין תחליף להפעלת סוכנים על מנת ליצור הרתעה ולבסס את שלטון החוק"

פעילותו של סוכן סמוי הובילה למעצרם של 28 סוחרי סמים בצפון. מערכת וואלה! NEWS
החשודים יובאו להארכת מעצר/מערכת וואלה! NEWS

המשטרה עצרה לפנות בוקר (שני) עשרות חשודים בעבירות אלימות, סחר בסמים ופריצה לבתים באזור הדרום, בתום מבצע בן ארבעה חודשים שבמהלכו הופעל סוכן סמוי בקרב החשודים. בהמשך הבוקר יובאו החשודים להארכת מעצרם בבית משפט השלום באשקלון.

מהמשטרה נמסר כי הפעלת הסוכן, שאסף ראיות בקרב במהלך שהותו עם החשודים, "באה לתת מענה ואכיפה נגד עבירות הפוגעות באזרח הנורמטיבי, רכושו וביטחונו". "מדובר בפעילות מורכבת מאוד בשל הפעלתו בתא שטח מצומצם והחשש לחשיפתו במהלך ההפעלה", אמרו במשטרה. החשודים הועברו לחקירה במשרדי היחידה המרכזית של המחוז הדרומי.

עשרות שוטרים, בלשים, לוחמי יס"מ ומג"ב פשטו לפנות בוקר על ביתם של 30 חשודים. בתדרוך לקראת היציאה לגל המעצרים והפיכת הפעילות לגלויה, אמר מפקד המחוז הדרומי במשטרה דוד ביתן: "אין תחליף להפעלת סוכנים על מנת ליצור הרתעה ולבסס את שלטון החוק, החל מרמת עברייני הרחוב וכלה ברמת עבריינים בכירים, וזאת על מנת להגביר את ביטחונו של האזרח הנורמטיבי שומר החוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully