וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: טרקטור חוצה פסי רכבת באזור אסור – ונתקע על המסילה

5.11.2017 / 13:10

נהג טרקטור מהכפר הפלסטיני בתיר תועד מנסה לחצות את המסילה בקו הרכבת הישן לירושלים. הוא נתקע על פסי הרכבת במשך שעות, עד שהגיעו חבריו לסייע. סיור שהגיע למקום עיכב את המעורבים

יאיר דניאל

תקרית בטיחותית חמורה תועדה אתמול (שבת) במסילת הרכבת בקו הישן לירושלים. בתיעוד מצלמות האבטחה של הרכבת נראה נהג טרקטור פלסטיני מהכפר בתיר שבהרי יהודה עולה על פסי הרכבת, כשהוא גורר עגלה, תוך שהוא מסכן את עצמו. נהג הטרקטור נתקע על פסי הרכבת ורק אחרי שהזעיק סיוע של חבריו מהכפר, הצליחו יחדיו לשחרר את העגלה התקועה.

לפי דיווח של סיור הביטחון שהיה בתצפית בתחנת בתיר, נהג הטרקטור נתקע על המסילה כשניסה לחצות אותה באזור אסור, מישראל לכיוון כפר בתיר. בצילומי האבטחה נראים חבריו מהכפר חופרים בחצץ ומתעסקים עם המסילה, בניסיון לשחרר את העגלה התקועה. סיור הגיע למקום ועיכב את המעורבים ודיווח הועבר לכוחות הביטחון. בנוסף נערכו בדיקות לווידוא תקינות המסילה.

עוד בוואלה! NEWS:
ליברמן ביקש מריבלין להעניק חנינה לאזריה: "שילם מחיר כבד"
האם השכולה נגד משרד הביטחון: אל תכירו באב הביולוגי של בני כאב שכול
פרשת הצוללות: עו"ד שמרון ומקורב מאוד לנתניהו עוכבו לחקירה

נהג טרקטור פלסטיני פרץ את מסילות הרכבת בקו הישן לי-ם צפונית לכפר בתיר ונתקע שעות הארוכות על המסילה. דוברות רכבת ישראל, מערכת וואלה! NEWS
"אין תחליף לזהירות". הטרקטור תקוע על המסילה, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, דוברות רכבת ישראל

מתחילת השנה ועד ספטמבר אירעו 58 פריצות למסילות ומחסומים ברחבי הארץ. ב-2016 עמד מספר הפריצות המתועדות על 47, ואילו ב-2015 60. ברכבת ישראל סימנו כמה אזורים בהם התרחשו רוב המקרים השנה: מפגש 131 בלוד – 14 אירועים, מפגש 129 בלוד – תשעה אירועים, מפגש 6 בחיפה בת גלים – שבעה אירועים, מפגש 201 באזור תעשייה צפון באשדוד – ארבעה אירועים, ומפגש 204 בלוד – שלושה מקרים.

ברכבת ישראל פעלו להגברת האבטחה באזורים הבעייתיים, והציבו מערכת רדאר המתריעה על הימצאות רכב במסילה, שדרגו את התאורה בסביבת המחסומים והציבו רמזור מקדים המראה אור אדום עם הפעלת המחסום.

מרכבת ישראל נמסר כי "בעוד האמצעים המותקנים למניעת תאונות הם מהמתקדמים בעולם, אין תחליף לזהירות, שיקול דעת ושמירה על החוק בקרבת מסילה. אנו קוראים לציבור למלא אחר ההוראות ולנהוג במשנה זהירות". עוד מסרו כי כל פעילות לא מורשית בקרבת מסילה עלולה לגרום נזק למבנה המסילה ולבטיחותה, ועלולה להוביל לתיקונים אשר יגרמו לעצירת התנועה במקטע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
נהג טרקטור פלסטיני פרץ את מסילות הרכבת בקו הישן לי-ם צפונית לכפר בתיר ונתקע שעות הארוכות על המסילה. דוברות רכבת ישראל, מערכת וואלה! NEWS
הטרקטור שנתקע על המסילה, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, דוברות רכבת ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully