וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש ממשלת לבנון התפטר, 18 נהרגו במתקפה על הכפר הדרוזי | כותרות השבת

אזעקת "צבע אדום" נשמעה באזור עוטף עזה, דובר צה"ל מסר כי מדובר באזעקת שווא כתוצאה מזליגת ירי מנשק קל מסיני. דוח רשמי סותר את טראמפ: ההתחממות הגלובלית - מעשה ידי אדם. חדשות סוף השבוע

צילום: רויטרס

ראש ממשלת לבנון התפטר במפתיע: "איראן רוצה להרוס את האזור"

ראש ממשלת לבנון סעד אל-חרירי הודיע היום על התפטרותו, בעקבות חשש לחייו. אביו, רפיק אל-חרירי, שהיה אף הוא ראש ממשלה, חוסל בפיגוע בביירות לפני יותר מעשור במתקפה שיוחסה לחיזבאללה.

"האווירה במדינה מזכירה את זו שקדמה לרצח אבי", אמר בנאום שנשא בטלוויזיה, ובו מסר את התפטרותו המפתיעה. אביו, שהתנגד למעורבות הסורית בלבנון, נהרג בפיצוץ מטען רב-עוצמה ב-2005, באירוע שהצית גל מחאה נרחב נגד דמשק והוביל ליציאת הכוחות הסוריים מהמדינה.

צבע אדום נשמע בעוטף עזה; דובר צה"ל: אזעקת שווא

אזעקת "צבע אדום" נשמעה הבוקר בסמוך לשעה 5:45 באזור עוטף עזה. דובר צה"ל מסר כי מדובר באזעקת שווא כתוצאה מזליגת ירי מנשק קל מסיני.

18 נהרגו במתקפה על הכפר הדרוזי בגולן; אסד שלח תגבורות לאזור

מניין ההרוגים במתקפה על הכפר הדרוזי חדר שבגולן הסורי עלה ל-18 – כך אמר היום פעיל מקומי לרשת אל-מיאדין. פיצוץ מכונית התופת על ידי תחריר א-שאם, לשעבר ג'בהת א-נוסרה, היה חלק ממבצע משותף עם עוד פלגי אופוזיציה בקוניטרה, שניסו לחבר שתי מובלעות שלהם במחוז הגובל עם ישראל.

המתקפה נהדפה, ולפי דיווחים מקומיים, כוחותיו של הנשיא בשאר אסד שלחו תגבורות לאזור. לפי חיזבאללה, הרגיעה סביב כפר חדר מחזיקה מעמד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

דוח רשמי סותר את טראמפ: ההתחממות הגלובלית - מעשה ידי אדם

קצב השינוי המהיר באקלים כדור הארץ וההתחממות הגלובלית הם כמעט בוודאות מעשה ידי אדם – כך קבע היום דוח רשמי של הממשל האמריקני, בניגוד לתפיסתו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ושל בכירים בממשלו. "אין הסבר חלופי משמעותי לתופעת ההתחממות הגלובלית במאה האחרונה", קבעו יותר מ-50 מדענים בדוח שפורסם. הדוח מפורסם בכל ארבע שנים על פי בקשת הקונגרס, ומחבריו הם מדענים שעובדים בסוכנות האמריקנית להגנת הסביבה ובמרכז הלאומי לחיזוי מזג האוויר.

בלגיה: נלמד את צו המעצר של ספרד נגד נשיא קטלוניה

הרשויות בבלגיה הצהירו אמש כי קיבלו לידיהם את צו המעצר שהוציא בית המשפט בספרד נגד נשיא קטלוניה קרלס פוג'דמון. בהודעה שפרסמו צוין כי רשויות החוק במדינה, אליה נמלט פוג'דמון, יבחנו את בקשת המעצר בימים הקרובים לפני שתועבר לדיון בבית המשפט. במקביל, השלטונות הבלגים דחו את בקשת פוג'דמון להעיד במשפט בספרד באמצעות שיחת וידאו מבלגיה, שם הוא שוהה לאחר שהודח מתפקידו, נדחתה.

הצהרת הרשויות בבלגיה באה לאחר שבית המשפט בספרד הוציא צו מעצר נגד פוג'דמון וארבעה חברי פרלמנט נוספים שהואשמו בהמרדה, שימוש לרעה בכספי ציבור והפרת אמונים, זאת בעקבות משאל העם שערך בדבר התנתקות מספרד ועצמאות החבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully