וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני נערים חשודים שנכנסו לבי"ס באילת – וירו במורה באקדח אוויר

2.11.2017 / 21:15

הנערים נכנסו לבית ספר על יסודי שאינם לומדים בו, וירו במורה שנחבלה קלות. לפי החשד, אחד הנערים ירה במורה, בעוד השני צילם את המתרחש. המשטרה זימנה לשימוע את חברת האבטחה שאפשרה לשניים להיכנס לבית הספר. מחר תתקיים שביתה בבתי הספר העל יסודיים במחאה על האלימות

משטרת ישראל עצרה שני קטינים שנכנסו לבית ספר באילת, וירו במורה כדורי פלסטיק באמצעות אקדח "אייר-סופט.". דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
האקדח שנתפס ברשות הנערים/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה

שני נערים בני 17 נכנסו היום (חמישי) לבית ספר על יסודי באילת בו הם אינם לומדים, וירו במורה כדורי פלסטיק, באמצעות אקדח אוויר המכונה "אייר-סופט". הם אותרו על ידי המשטרה זמן קצר לאחר מכן ונעצרו. האקדח ששימש אותם לביצוע העבירה נתפס. המורה שנורתה בכדור הפלסטיק נפגעה בגבה, ונחבלה קלות.

בסיום חקירתם נעצרו השניים, ומחר תבקש המשטרה להאריך את מעצרם בבית משפט השלום באילת. לפי החשד, אחד מהם ירה במורה, בעוד השני צילם את המתרחש. חברת האבטחה המספקת שירותי שמירה לבית הספר זומנה לשימוע בפני קצין משטרה.

"פעלנו במהירות הנדרשת לאיתור החשודים. הגם שמדובר במעשה קונדס מבחינת החשודים – האקדח שהינו נשק חם. אנו רואים בכך תקיפה חמורה ומזהים כשל נקודתי בו נכנסים קטינים למוסד חינוכי עם אקדח", נמסר מהמשטרה.

עוד בוואלה! NEWS:
היועמ"ש ופרקליט המדינה נגד חוק ההמלצות: "העיתוי לא נכון"
סוריה פנתה לאו"ם: "גנו את התקיפות הישראליות בשטחנו"
לא הסכימה להפיל עובר בעל מום קשה - ותובעת מיליונים מקופ"ח

משטרת ישראל. ניר בן טובים
המשטרה עצרה את שני החשודים באילת/ניר בן טובים

ארגון המורים הודיע כי ישבית מחר את הלימודים בחינוך העל יסודי באילת לשעה בשל המקרה. יו"ר ארגון המורים רן ארז אמר כי "מעשי האלימות של תלמידים כלפי מורים הולכים ומחריפים ועדיין לא נעשה דבר. אנו דורשים משר החינוך שיזרז את החקיקה שנועדה להפוך את המורים לעובדי ציבור כך שהענישה בגין מקרים אלו תוחמר. למה ממתינים שמורה ירצח?". עיריית אילת מסרה כי היא רואה בחומרה רבה את האירוע.

לפני כשלושה חודשים הוגש כתב אישום נגד תושב בני ברק בן 26, בגין שורת מעשי שוד וניסיונות שוד, באמצעות אקדחי אוויר שאותם הציג כאקדחם אמיתיים. הנאשם, בנימין ביקובסקי, רכש את האקדחים במטרה "להטיל אימה על קורבנותיו" ולגרום להם לציית לדרישותיו ולמסור לידיו כספים וחפצים יקרי ערך, כשהוא מתחזה לאדם מבוגר באמצעות מסכה וכפפות שסייעו לו להסתיר את זהותו.

(עדכון ראשון 18:37)

  • עוד באותו נושא:
  • אילת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully