וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים על תקיפה ישראלים בסוריה והרייטינג של הערוצים החדשים: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

2.11.2017 / 14:00

הגיהאד האסלאמי מאיים, נתניהו בלונדון במלאת מאה שנה להצהרת בלפור, טראמפ מאיים לעצור את ההגירה, קולות בעד ונגד הנואמים בעצרת לזכרו של רבין וכמה רייטינג עשו הערוצים החדשים ביום שאחרי הפיצול?

צילום: יותם רונן, שי מכלוף, יוסי ציפקיס, ערן גילווארג, רויטרס,CNN עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

סרטון חדש של הג'יהאד האסלאמי מאיים על ישראל לאחר פיצוץ המנהרה ודיווחים בלבנון, שלפיהם מטוסים ישראלים תקפו בסוריה.
אמיר בוחבוט, הכתב לענייני צבא עם הפרטים והפרשן אמיר אורן על מה שמסתמן כמציאות חדשה.

ראש הממשלה נתניהו נמצא בלונדון לחגוג מאה שנה להצהרת בלפור. איזו הצהרה הוא ישמע מראש הממשלה שם? טל שלו, הכתבת המדינית עם הפרטים.

אסון הבוקר בגלבוע, גבר בן 43 נהרג כשגלש במתקן אומגה מאולתר. אלי אשכנזי עם הדיווח.

נער בן חמש עשרה נהרג אחרי שנפל מצוק בחוף סירונית בנתניה שם בילה עם חבריו. אור רביד עם הפרטים.

המהגר האוזבקי שדרס למוות שמונה אנשים בניו יורק ופצע שנים-עשר הובא לבית המשפט במנהטן כשהוא על כסא גלגלים. עמרי נחמיאס, הכתב בוושינגטון עם הפרטים וגם על תוכניתו של טראמפ להגבלת ההגירה.

הרייטינג הראשון שאחרי פיצול ערוץ 2.: לאן נהרו הצופים בערב השידורים הראשון? עורך וואלה ברנז'ה דוד ורטהיים על כל המספרים וההסברים.

במוצאי השבת ארבעה בנובמבר תתקיים בכיכר רבין העצרת לזכרו של ראש הממשלה יצחק רבין שנרצח שם לפני 22 שנים. פולי בורנשטיין, מנכ"לית ארגון דרכנו, ממארגני האירוע וליאת שלזינגר מנכ"לית ארגון מולד על העצרת.

למרות איומים חריפים של שר התחבורה, אובר נוע תנוע. עדיין לא באופן מלא, אבל מהבוקר הורחב שירות ההסעות השיתופי. אירה אימרגליק כתבת הצרכנות של וואלה עסקים יצאה לבדוק .

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully