וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הזמן אוזל": הג'יהאד האסלאמי בסרטון מאיים נגד ישראל

הארגון, שכמה מפעיליו נהרגו בפיצוץ המנהרה על ידי צה"ל, פרסם סרטון ובו נראים חמושים מכוונים רקטות לשיגור ועוקבים אחרי העבודות באזור גדר המערכת עם עזה

אתר רשמי

הזרוע הצבאית של הג'יהאד האסאלמי, פלוגות אל-קודס, פרסמה היום (חמישי) סרטון מאיים נגד ישראל, לאחר השמדת המנהרה מרצועת עזה, שבה נהרגו לפחות שישה מפעילי הארגון.

בסרטון נראים פעילי הארגון מציבים רקטות בפתחים במנהרה, וכן תצפיות על עבודות של צה"ל באזור גדר המערכת עם רצועת עזה. בסוף הסרטון, נכתב בעברית: "הזמן אוזל". קודם לכן, נראו גם הלוויותיהם של כמה מהפעילים שנהרגו בתקיפת המנהרה, באזור כיסופים, ביום שני.

בעקבות השמדת המנהרה על ידי צה"ל, איימו בכירי הארגון כי זכותם להגיב על כך, אולם לפי דיווחים שונים, מצרים וחמאס לחצו על הג'יהאד האסלאמי להימנע מתגובה שעלולה לגרום להסלמה ולפגוע במאמצי הפיוס בין חמאס לפתח.

לקריאה נוספת בנושא
הג'יהאד האסלאמי מאיים להגיב על פיצוץ המנהרה: "הכרזת מלחמה מצד ישראל"
מלחמה במקום פיוס: נקמה מצד הג'יהאד תעמוד בדרכו של חמאס

"הזמן אוזל"- ארגון הג'יהאד האיסלאמי פרסם סרטון איומים על ישראל בירי טילים וצלפים לעבר מתחם העבודות בגדר הגבול. אתר רשמי
"הזמן אוזל". הסרטון שפרסם הג'יהאד האסלאמי/אתר רשמי

בין ההרוגים בהשמדת המנהרה, היה גם מפקד חטבית מרכז הרצועה, ערפאת אבו מורשד וסגנו חסן חסנין. עוד נהרגו גם שני פעילים בזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל-קאסם. דובר הג'יהאד האיסלמי אמר לאחר פיצוץ המנהרה כי זאת "הכרזת מלחמה ברורה מצד ישראל" וכי "כל האופציות פתוחות".

בצה"ל הבהירו כי לא ניסו לפגוע בבכירים וכי אין רצון בהסלמה, אך הדגישו כי הייתה זו "הפרת הריבונות של ישראל, שלא תאפשר זאת". בימים שקדמו לפיצוץ המנהרה, נפרסו בדרום סוללות של מערכת "כיפת ברזל".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
סרטון איום פעילי ג'יאהד אסלאמי 2 בנובמבר 2017. טוויטר, צילום מסך
פעיל של הארגון מכוון ברובה צלפים/צילום מסך, טוויטר
סרטון איום פעילי ג'יאהד אסלאמי 2 בנובמבר 2017. טוויטר, צילום מסך
עבודות לאורך גדר המערכת/צילום מסך, טוויטר

קצין בכיר בפיקוד הדרום העריך אתמול כי מספר הנפגעים בהשמדת המנהרה גבוה משפורסם בצד הפלסטיני, וכי חלק מהם קבורים בקצה המנהרה, בצד הישראלי. "לג'יהאד האסלאמי יש יכולת לייצר תגובה. לא רק באמצעות שיגור רקטות. אנחנו נערכים לכל האופציות. בכל רגע יכול לקרות פה אירוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully