וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במחאה על מחסור בעובדים: ועד שירותי בריאות כללית מאיים בשביתה

2.11.2017 / 7:44

יו"ר ועד העובדים, פרוספר בן חמו, הודיע על שביתה בת יממה ביום ראשון הקרוב של כל הקופות ובתי החולים, שיעבדו במתכונת חירום. לטענתו, הוקפאו תהליכי קליטת עובדים למרות מחסור חמור בכוח אדם, בין היתר באחיות ובפיזיותרפיסטים

פעוט בבית חולים אילוסטרציה. ShutterStock
מטופל בבית חולים/ShutterStock

יו"ר ועד העובדים של שירותי בריאות כללית, פרוספר בן חמו, איים היום (חמישי) בשביתת אזהרה של 24 שעות ביום ראשון בכל קופות החולים וכן בבתי החולים, שיעבדו במתכונת חירום. זאת לטענתו, לאור הקפאת תהליכי קליטת עובדים שנועדו להחליף עובדים שפרשו, על אף מחסור כבד בכוח אדם. לדבריו, היום יתקיימו שיחות הסברה בכל בתי החולים והמחוזות של כללית שבה יודיעו על השביתה.

הוועד מצביע על מחסור באחיות, עובדי מנהל, עובדי רנטגן, מקצועות פרא-רפואיים, דיאטניות ופיזיותרפיסטים. "לא יכול להיות מצב שבו אנו מסכנים את המטופלים שלנו ואת הצוות המקצועי בגלל מחסור בכוח אדם", אמר בן חמו. "גם אם לא נשבות, כל העובדים יקרסו ולא יגיעו לעבודה", הוסיף.
לפי החוק, החל מהכרזת סכסוך עבודה ועד להכרזת שביתה יש להמתין 14 ימים. עם זאת, הוועד טוען כי מדובר בשביתה של 24 שעות, ונמסר כי ההנהלה תוכל לפנות לבית הדין לעבודה כדי להוציא צו מניעה נגדה.

עוד בוואלה! NEWS:
סוריה: "חיל האוויר הישראלי תקף מחסן נשק - הצבא הגיב בירי"
נער בן 15 נהרג בנפילה מצוק בחוף בנתניה בעת שבילה עם חבריו
סרטי טום וג'רי וציור של המלכה: נחשפו קבצים ממחשבו של בן לאדן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully