וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרור בניו יורק והחוקר של רוצח רבין: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

1.11.2017 / 14:00

תיעוד חדש של גלעד שליט מהשבי, מנהטן מתעוררת לבוקר שאחרי הפיגוע בו נהרגו 8 בני אדם, ילדה בת 6 נהרגה מפגיעת אוטובוס בו נהג אביה, השליטה על מעברי הגבול הועברה מחמאס לרש"פ, יום הזכרון ה-22 לרצח יצחק רבין, עוד תלונות נגד קווין ספייסי ויום הטבעונות הבינ"ל

צילום:אבי כהן, בני בן סימון, שי מכלוף, רויטרס, CNN עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשת הילה קובו:

חמאס מפרסם סרטון חדש בו נראה גלעד שליט מוקף בשוביו, לרגל יום השנה הרביעי לחיסולם של שניים משומריו בידי צה"ל.

בבוקר שאחרי פיגוע הטרור אמש בלב ניו יורק, בו נהרגו 8 בני אדם דיווחה הכתבת דניאל זירי ממנהטן. עומרי נחמיאס, הכתב בוושינגטון דיווח על החקירה והתייחסות הנשיא טראמפ לאירוע.

ילדה בת 6 נהרגה אתמול מפגיעת אוטובוס, והבוקר התברר שהדורס הוא לא אחר מאביה. יניר יגנה הכתב בדרום עם הפרטים.

אירוע היסטורי היום ברצועת עזה כשמעבר רפיח יעבור היום רשמית מהחמאס לידי הרשות הפלסטינית, בעקבות הסכם הפרשן הצבאי אמיר בוחבוט על השפעת המהלך על ישראל.

היום, י"ב בחשוון, מציינים 22 שנים לרצח רבין, ובכיכר שנקראת על שמו, יתאספו בני נוער למעגלי שיח לדבר על הנושאים הבוערים בחברה הישראלית. אחד ממנחי האירוע הוא דביר קריב, אישר השב"כ הראשון שפגש את יגאל עמיר בליל הרצח סיפר בראיון למהדורה על החיוך השטני של הרוצח.

עוד שתי תלונות של גברים נגד הכוכב ההוליוודי קווין ספייסי על הטרדה מינית במה שכבר מסתמן כשיטה. גל אוחובסקי, שכתב טור ארוך ונוקב על התלונה הראשונה נגד ספייסי ועל ההחלטה לצאת מהארון מותח ביקורת על השחקן.

ברחבי העולם מציינים היום את יום הטבעונות הבינלאומי, מה שפעם היה נחלתם של בודדים הפך לטרנד בעולם המערבי
ננה שרייר, בעלת מסעדת ננוצ'קה בתל אביב סיפרה על הטרנד ועל המסעדה הגרוזינית הטבעונית הראשונה.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully