וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום שני של פקקים עקב עבודות הרכבת: "מרגישים שהנסיעה לא תיגמר"

1.11.2017 / 10:00

עם כניסת עבודות התשתית ברכבת ישראל ליומן השני, שבעקבותיהן הופסקו הרכבות בין תל אביב לבנימינה, המשיכו עומסי התנועה הכבדים ביציאה מחיפה ובכניסה לגוש דן. "אי אפשר להמשיך ככה - שבוע שלם המדינה עומדת ולא זזה"

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן ושניר דבוש

עם כניסתן של העבודות ברכבת ישראל ליומן השני, גם היום (רביעי) נרשמו עומסי תנועה כבדים ביציאה מחיפה ובכניסה לגוש דן. נוסעים רבים התלוננו על המתנה ארוכה בכניסה וביציאה מהערים, זאת כחלק מהעומסים והפקקים שצפויים ללוות את הנהגים גם בהמשך השבוע.

עידן, שנסע מהיישוב שבו הוא מתגורר באזור השרון לתל אביב בשעות הבוקר, סיפר כי הנסיעה הייתה ארוכה מהרגיל. "זה הרגיש כמו נסיעה שלא תגמר לעולם", אמר. "פשוט עמדנו על הכביש, זה היה סיוט. אי אפשר להמשיך ככה. שהנהלת הרכבת תמצא פתרון אחר - לא יכול להיות שלמשך כמעט שבוע שלם מדינה שלמה תעמוד על הכביש ולא תצליח לזוז לשום מקום".

עוד בוואלה! NEWS
ברקע פיצוץ המנהרה: חמאס מעביר לרשות את האחריות על המעברים
ילדה בת שש נהרגה מפגיעת אוטובוס שבו נהג אביה ליד באר שבע
"בשביל 500 שקל להרוג בן אדם?": קשישה נפצעה קשה בשוד בדימונה

פקקי תנועה בגלל מזג האוויר ברחוב ז'בוטינסקי שבפתח תקווה, 2 בדצמבר 2016. ראובן קסטרו
תורים ארוכים מהרגיל גם בתחנות הפעילות. פקקים בפתח תקווה/ראובן קסטרו

העבודות החלו אתמול לפנות בוקר ונוסעים שהתרכזו בתחנת תל אביב מרכז (סבידור) סיפרו על המתנה ארוכה, שנמשכה שעות מעבר לרגיל, בתורים לאוטובוסים החלופיים שמציעה הרכבת.

במסגרת העבודות, התחנות קיסריה-פרדס חנה, חדרה מערב, נתניה, נתניה ספיר, בית יהושע והרצליה יישארו סגורות עד ה-5 בנובמבר לפנות בוקר. עד אז, הנוסעים מאזור הצפון למרכז וחזרה יאלצו לסיים את נסיעתם בתחנת חיפה חוף הכרמל, ופעם בשעה מגיעה רכבת מיוחדת שממשיכה עד לתחנת בנימינה. בהנהלת רכבת ישראל ממליצים לנוסעים דרומה להגיע לתחנת חיפה חוף הכרמל ולעבור לאוטובוס. מנגד, התנועה בדרום תסתיים בתחנת תל אביב מרכז (סבידור).

הרכבות משדה התעופה בן גוריון ואליו בשעות הלילה מתחילות ומסיימות את נסיעתן בתחנת בנימינה. לנוסעים תינתן הסעה משלימה באמצעות שאטלים וזמני הנסיעה מופיעים באתר רכבת ישראל. עוד נמסר כי נוסעים בעלי כרטיס תקופתי שיהיה בתוקף במהלך סגירת המקטע ושאחת או יותר מהתחנות הסגורות נכללות בו, יהיו זכאים לפיצוי.

עוד באותו נושא

תחנות הרכבת בקו תל אביב-בנימינה נסגרו עד השבוע הבא

לכתבה המלאה
סגירת תחנות ברכבת ישראל בין 31 באוקטובר ל-5 בנובמבר 2017. רכבת ישראל, מערכת וואלה!
התחנות הסגורות בעקבות עבודות התשתית/מערכת וואלה!, רכבת ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully