וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בשביל 500 שקל להרוג בן אדם?": קשישה נפצעה קשה בשוד בדימונה

31.10.2017 / 20:15

לריסה טיומנצב, תושבת העיר, הותקפה מחוץ לביתה בעת שהלכה למשוך כסף ומאושפזת במצב קשה בבית החולים סורוקה, נכדתה: "מי שתקף אותה הוא נבלה, זה מזעזע". מעצר החשוד בתקיפה הוארך עד השבוע הבא

מרכז רפואי סורוקה, באר שבע. ראובן קסטרו
בית החולים סורוקה בבאר שבע/ראובן קסטרו

המשטרה עצרה אתמול (שני) צעיר בשנות ה-30 לחייו תושב דימונה בחשד ששדד באלימות את לריסה טיומנצב, קשישה תושבת העיר בתחילת השבוע. מעצרו הוארך היום עד ליום ראשון הקרוב. הקשישה מאושפזת בבית החולים סורוקה בבאר שבע במצב קשה.

נכדתה של טיומנצב, יבגניה, סיפרה לוואלה! NEWS: "היא יצאה בבוקר להוציא כסף וחזרה עם פציעות. אחותי התקשרה אליי אחרי ששמעה צעקות וראתה אותה שוכבת על הרצפה. היא לא הגיבה, שאלתי מה קרה והיא לא ענתה, הזמנתי אמבולנס ולקחתי אותה לבית החולים. מי שתקף אותה הוא נבלה, הוא לא בן אדם, זה מזעזע. שמעתי הרבה סיפורים ולא האמנתי שזה יכול לקרות לנו. מה הוא חשב, בשביל 500 שקלים להרוג בן אדם? זה סיוט מה שסבתא עברה".

לובה לושקין, חברת המשפחה של הקשישה טיומנצב, אמרה: "כרגע מצבה משתפר, הרבה יותר טוב ממה שהיה ביום ראשון, אבל עדיין קשה. רק הזמן יגיד מה יהיה, היא לא מדברת ולא מתקשרת, היום היא פקחה עיניים. היא הלכה למשוך את כספי הביטוח הלאומי, הנכדה שלה הייתה בבית ושמעה צעקות וראתה אותה פצועה. ראינו שחסר לה כסף והכספומט ותעודת זהות, אז הבנו שמדובר בשוד, אנחנו לא מכירים את הבחור".

יבגניה טיומנצב, נפצעה קשה בשוד בדימונה 31 באוקטובר 2017. באדיבות המשפחה, מערכת וואלה! NEWS
הקשישה שהותקפה/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות המשפחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully