וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופט העליון מני מזוז לעורכת דין במהלך דיון: "תסתמי את הפה"

31.10.2017 / 17:20

לאחר שעורכת הדין טלי גוטליב ביקשה לדבריה להעלות טיעון נוסף במהלך דיון סגור, השופט קרא אותה לסדר באגרסיביות. "עליו להתבייש. אם לא היה פרוטוקול לא היו מאמינים לי", אמרה. השופט מזוז: "התנהלה בחוצפה, אך מצר על ההתבטאות המיותרת"

מני מזוז בכנס לשכת עורכי הדין פברואר 2010. עומר מירון
"נתבקשה כמה פעמים לדבר רק בתורה". השופט מזוז/עומר מירון

שופט בית המשפט העליון מני מזוז התבטא היום (שלישי) באופן חריג כלפי עורכת דין במהלך דיון. לדבריה של עורכת הדין טלי גוטליב, היא ביקשה מהשופט מזוז להעלות טיעון נוסף במהלך דיון שהתקיים בדלתיים סגורות בעניינו של אסיר משוחרר, אך בתגובה הוא הרים את קולו ואמר לה: "גברתי תסתום את הפה".

בתגובה, שאלה אותו עורכת הדין: "איפה אני נמצאת? באולפנה? למה אדוני מדבר כך איתי?". עוד אמרה: "אני נמצאת בבית המשפט העליון וסמל המדינה מופיע מעל ראשו של אדוני. אני לא מוכנה שאדוני ידבר אליי ככה". מזוז התעלם מדבריה, אך נרגע מעט ושאל: "לגופו של עניין, מדוע יש צורך בערר כאשר יש דיון בעוד כמה ימים?".

עוד בוואלה! NEWS:
נסגר התיק נגד ראש הסגל לשעבר של נתניהו, שנחשד במעשים מגונים
"מצפים שירקוד הורה?": הטרטור האינסופי שנאלץ לעבור הנכה המשותק
בית המשפט קבע: צבי גור שרצח את הילד אורון ירדן - לא ישוחרר

מזוז: "מצר על ההתבטאות המיותרת"

"לא רוצה לחשוב על מקרים דומים וקשים שקורים לעורכי דין צעירים, שלא יודעים כיצד להגיב. אם לא היה לי פרוטוקול אף אחד לא היה מאמין לי", אמרה עו"ד גוטליב. לאחר האירוע, כתבה בדף הפייסבוק שלה: "שופט בית המשפט העליון מר מני מזוז תתבייש!! ואם אדוני השופט לא יתבייש אני אעשה זאת עבורך". עוד טענה כי השופט לא התנצל.

לעומת זאת, גרסתו של השופט מזוז, שנמסרה באמצעות דוברות מערכת בתי המשפט, תיארה סיטואציה קצת שונה: "הדברים אכן נאמרו, לאחר התפרצויות חוזרות ונשנות של עורכת הדין לדברי השופט ולדברי באת כוח המדינה, תוך התנהלות בחוצפה ובחוסר כבוד כלפי בית המשפט. עורכת הדין אף נתבקשה כמה פעמים לדבר רק בתורה ולפי רשות של בית המשפט. מצר על ההתבטאות החריגה והמיותרת, שלמרות האמור לעיל לא היה לה מקום".

האזינו: עו"ד גוטליב מדברת על התקרית ב-103FM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully