וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם דונלד טראמפ הוא צאצא של איש זאב, קניבל ורוצח ילדים מהמאה ה-16?

5.11.2017 / 9:14

אנתרופולוגים מנסים לפענח האם לנשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, יש קשר דם לרוצח הסדרתי "איש הזאב של בדבורג" שרצח ואכל ילדים קטנים

אתר רשמי

בסרטון - הטריילר לסרט שחושף את שורשיו הגרמניים של טראמפ

אנחנו כבר יודעים על מה יהיה הציוץ הבא של נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ. האנתרופולוג ד"ר קווין פיטל פרסם שבוע שעבר כי הוא חושד שלנשיא טראמפ יש קשר דם לרוצח הידוע לשמצה, פיטר סטומפ, שכונה "איש הזאב של בדבורג". פיטל טוען שמוצאו של דונלד טראמפ הוא בקניבל שרצח לפחות 13 ילדים ו-2 נשים בהריון לפני שאכל חלקים מגופם.

פיטל, אנתרופולוג באוניברסיטת ביולה שבדרום קליפורניה, ואנשי הצוות שלו גילו ראיות מפתיעות המצביעות על השושלת הגרמנית המפוקפקת של הנשיא טראמפ. על פי מסמכים עתיקים ששרדו מאז, סטופ הוצא להורג בשנת 1589 לצד אהובתו, קתרינה טראמפ, שהורשעה בסיוע לפשעיו המבעיתים. שם משפחתה המפורסם סקרן את פיטל לחקור ולבחון את סיפורה של קתרינה וכעת הוא מאמין שמצא ראיות הכוללות רישומי שושלת וגורמי בלשנות חברתית המעידים על סבירות מסוימת שלנשיא ארה"ב יש קשר דם לקתרינה טראמפ. כעת הוא מקווה שחוקרים אחרים ייקחו את ההיפותזה הספקולטיבית שלו ויבחנו אותה יותר לעומק כדי להגיע למסקנות חד משמעיות.

האם לדונלד טראמפ יש קשר דם לרוצח "איש הזאב של בדבורג" מהמאה ה-16?. רויטרס
האם לדונלד טראמפ יש קשר דם לרוצח "איש הזאב של בדבורג" מהמאה ה-16?/רויטרס

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

הרשת בהיסטריה: האם דונלד טראמפ החליף את מלניה בכפילה?

לכתבה המלאה

מלבד היותו רוצח וקניבל, נטען שסטומפ היה שוחט בקר שנהג ללבוש עליו עור זאב. הוא קיים מערכת יחסים אסורה עם בתו ואחותו ורצח את בנו הצעיר רגע לפני שישב לסעוד את המוח שלו. סיפורו זעזע חוקרים במשך עשורים ועד היום הוא נחשב לאחת הדוגמאות הקדומות ביותר למיתולוגיה שהצמיחה את האגדה על אנשי הזאב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פיטר סטומפ, קניבל ורוצח הילדים המכונה "איש הזאב של בדבורג"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully