וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחאה נגד הארווי ויינשטיין הגיעה עד תחרות הישבנים בברזיל

1.11.2017 / 10:28

משתתפות בתחרות "מיס באם באם", בה נבחרת מדי שנה הבחורה עם הישבן היפה ביותר בברזיל, שאבו השראה מליידי גאגא והצהירו: אנחנו יותר מחתיכות בשר

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

MISS BUMBUM

בזמן שעוד ועוד נשים וגברים חושפים כי עברו התעללות מינית על ידי בכירים בתעשיית הבידור, והקמפיין הויראלי #METOO החליטו להצטרף למחאה גם משתתפות בתחרות היופי השנתית "מיס באם באם", המתקיימת מדי שנה בברזיל לבחירת האישה בעלת הישבן הנאה ביותר. חמש מהמתמודדות על התואר הצטלמו בביקיני, מתוך מטרה להביע הזדהות עם קורבנות ההתעללות המינית באשר הן.

בתחרות הישבנים שתערך השנה בפעם התשיעית מתחרות 27 נשים, שכל אחת מייצגת מדינה אחרת בברזיל. יותר מ-17 מיליון ברזילאים הצביעו בתחרות שנערכה בשנה שעברה כשהזוכות בתחרות הופכות לכוכבות ענק ומרוויחות מיליונים בחוזי דוגמנות ובפרסומות.. המחאה של חמש המשתתפות היתה מיוחדת: הן לא הצטלמו סתם בביקיני, אלא בביקיני עשוי מבשר במשקל 50 ק"ג, כדי לבשר לעולם: אנחנו יותר מסתם חתיכות בשר.


עוד בנושא:

אחיו של קווין ספייסי: "אבינו היה נאצי שאנס אותי במשך שנים בידיעת אמי"


הצופים נדהמו: אדם סנדלר הטריד כוכבת בשידור חי

הסכם הסודיות נשבר: עובדת לשעבר של הארווי ויינשטיין מתארת את שיטות השתקת המתלוננות

"מאשימים אותנו שאנחנו יותר מדי סקסיות. אז מה עם השחקניות בהוליווד? מה התירוץ במקרה הזה?" הסבירה אחת מהן לתקשורת המקומית. התלבושת הזאת היתה בהשראת שמלת הבשר המפורסמת שלבשה ליידי גאגה לטקס פרסי MTV לפני מספר שנים.

עוד באותו נושא

"קים קרדשיאן" הברזילאית הוחרמה מתחרות הישבנים - כי ישבנה גדול מדי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully