וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מה שעוברים עם החולת נפש הזו": מסרונים חדשים בפרשת שרה נתניהו

30.10.2017 / 19:00

התכתבות בין ש"ר, העובדת שהגישה תביעה נגד אשת ראש הממשלה, ונ"ק, עובדת נוספת במעון, מחזקת את גרסת התובעת שלפיה סבלה מהעסקה פוגענית. "מותשת, רבתי עם כולם שם, הגעתי הביתה גמורה". משפחת נתניהו: הציבור כבר הבין שזהו קמפיין מתוזמן כחלק ממסע ההכפשה"

עריכה: תום זואילי

"מאה שקלים לשעה לא שווה את מה שעוברים עם החולת נפש הזו" - כך כתבה נ"ק, עובדת במעון ראש הממשלה לש"ר, העובדת שהגישה תביעה נגד שרה נתניהו ביום שישי האחרון. ההודעה, יחד עם הודעות נוספות, מחזקת לכאורה את גרסתה של ש"ר, שלפיה סבלה מהעסקה פוגענית בזמן העסקתה במעון.

ההתכתבות שמתפרסמת הערב (שני) התרחשה ב-8 באוקטובר, במהלך חג הסוכות, ולאחר שש"ר, התובעת, כבר הפסיקה לעבוד במעון. "מותשת מאמי, רבתי עם כולם שם והלכתי. באתי הביתה גמורה", כתבה נ"ק לחברתה.
"וואי וואי מסכנה שלי", השיבה לה ש"ר. "הלב שלי איתך".

בהמשך שאלה ש"ר את נ"ק מתי שוחררה מעבודתה, והאחרונה השיבה: "בשש שחררה אותי". "חג אלק", כתבה ש"ר בתגובה. בהמשך ההתכתבות דנו השתיים באפשרות שנ"ק תתפטר מהמעון. בהמשך, סיפרה כי אדם בשם אפי (ככל הנראה אפי אזולאי, אב הבית – א"ס) נזף בה על כך שכתבה לאדם אחר, מעסיקה מחברת הקבלן שדרכה הגיעה לבית משפחת נתניהו, כי היא עוברת "התעללות".

תביעה נגד שרה נתניהו 1. ללא קרדיט, צילום מסך
מסרון ששלחה נ"ק לש"ר/צילום מסך, ללא קרדיט
תביעה נגד שרה נתניהו 3. ללא קרדיט, צילום מסך
מתוך ההתכתבות/צילום מסך, ללא קרדיט

גם לכתב התביעה שהוגש ביום שישי האחרון צורפה הודעת טקסט שנשלחה על ידי ש"ר לנ"ק, ובה כתבה: "אני מרגישה חופשיה, אבל לפעמים סוג של מוצפת רגשית או כמו אחרי טראומה. מדהים לראות אנשים כל כך גדולים עם חיים כל כך קטנים".

אתמול התברר כי היחצ"ן אריק רוזנטל, המלווה את עורכי הדין נעמי לנדאו ואורן גרוס, הציע משרה לאחת העדות המרכזיות בתיק, אף היא עובדת במעון ראש הממשלה. בלשכת ראש הממשלה תקפו בחריפות את רוזנטל ואת עורכי דינה של ש"ר וטענו כי מדובר בתביעת סרק.

ממשפחת נתניהו כי "אחרי שנחשפה הקנוניה של חבורת מני נפתלי, עורכי דינה נעמי לנדאו ושות' והיחצ"ן שלהם לגייס עובדת במעון רה"מ, הם מנסים לטשטש את עקבותיהם ולהסיט את תשומת הלב מהשיטות הבזויות והפסולות שלהם. חשיפת התכתובות האישיות הן ניסיון חסר גבולות להלך אימים על עובדת שהיא עדה. הציבור כבר הבין שזהו קמפיין מתוזמן כחלק ממסע ההכפשה נגד משפחת נתניהו".

תביעה נגד שרה נתניהו 4. ללא קרדיט, צילום מסך
מתוך ההתכתבות/צילום מסך, ללא קרדיט

מטעמה של עובדת מעון ראש הממשלה נ' שנמסרה על ידי מקורבי נתניהו נמסר כי "העובדת נ' שלחה את הסמס הזה, וכן סמסים נוספים דומים לעובדת ש', לאחר שזיהתה שיש בעייתיות רבה בהתנהלותה של העובדת ש' - והמטרה של סמסים אלו ושל השימוש במונח שהוא סלנג היו לעודד את ש' לעזוב את עבודתה במעון ראש הממשלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully