וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היועץ שהציע עבודה לעדה נגד שרה נתניהו: "היה צריך להציל אותה"

יועץ התקשורת אריק רוזנטל, שפורסם כי הציע עבודה לעדה המרכזית בתיק התביעה של עובדת המעון נגד אשת ראש הממשלה, התייחס לטענות: "הזדעזעתי מהסיפור שלה. הפכו בחורה לשפחה, כשתפקידה הוא עוזרת אישית. קורה משהו נורא בתוך המעון"

רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו בטקס יום העצמאות. 21 במאי 2017. AP
מסתבכת בתביעה נוספת. שרה נתניהו/AP

אחרי שאתמול נחשף בחדשות 2 כי אריק רוזנטל יועץ התקשורת של ש"ר, העובדת לשעבר במעון ראש הממשלה שתובעת את שרה נתניהו על יחס פוגעני, הציע לעדה מרכזית בתיק משרה בחברה שבראשה הוא עומד, היום הוא טען כי לא שיבש הליכי חקירה וכי כל מעשיו בוצעו בהתאם לחוק. "זה ספין של משרד ראש הממשלה", אמר היום (שני) רוזנטל בתוכנית הבוקר של קשת.

"קורה משהו נורא בתוך המעון", הוסיף רוזנטל במהלך הריאיון. "הפכו את אותה בחורה לשפחה ועובדת ניקיון אבל תפקידה הוא עוזרת אישית. הזדעזעתי מהסיפור שלה והגעתי למסקנה שהדרך לעזור לה היא לפנות אליה ישירות. אני לא מצטער, מישהו היה צריך להציל אותה. אני מבין את מראית העין הבעייתית אבל לא נגרם פה נזק, יש הזדמנות טובה ואמתית לחשוף את מה שקורה ברגע זה במעון ראש הממשלה".

לקריאה נוספת:
עדה בתביעה נגד שרה נתניהו קיבלה הצעת עבודה מיועץ של המתלוננת
אחרי שתבעה את נתניהו: העובדת התלוננה נגדה במשטרה
"מיררה את חיי, הרגשתי לא בת אנוש": המסרונים של עובדת מעון נתניהו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההתכתבויות בין רוזנטל לנ"ק/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעקבות דבריו של רוזנטל, עורך הדין של שרה נתניהו עמית חדד כי "פנו אל העדה בהודעות כאילו תמימות. מישהי שעובדת במשק בית, מקבלת הצעה לשמש כעוזרת מנכ"ל במשרד יחסי ציבור? בסוף הציבור שומע את זה ומבין את הבלוף. כתב התביעה נבנה לתקשורת, על כמה שעות עבודה תובעים מעל 200 אלף שקל? קיבלנו פה הזדמנות להוכיח אחת ולתמיד מה קורה במציאות".

אתמול פורסמו הודעות הווטסאפ ששלח רוזנטל לעדה. "שלום, שמי אריק, אנחנו לא מכירים", כתב לעובדת, שזוהתה רק כנ"ק. "קיבלתי את הטלפון שלך ממכרים משותפים, אני מנכ"ל של חברה שעוסקת בתחום התקשורת, פרסום, יח"צ". אני רוצה להציע לך תפקיד אצלנו בחברה, אשמח אם תרימי אליי טלפון". אחרי שלא השיבה להודעתו, כתב רוזנטל לעובדת הודעה נוספת: "רוצה לשמוע עוד פרטים?".

"במה מדובר?", שאלה אותו העובדת, והוא השיב לי כי החברה שלו מחפשת עובדים לכמה תפקידים. "אחד מהם הוא עוזרת אישית למנכ"ל, אם יש לך ניסיון אחר רלוונטי אפשר לבדוק את התאמתך גם לתפקידים אחרים", כתב לה. השניים סיכמו לדבר שוב בהמשך.

רוזנטל אמר בתגובה כי "מהראיות שבידיו", עולה כי נ"ק ביקשה לסיים את עבודתה כבר בעבר, אך כפי הנראה הופעלו עליה לחצים שלא לעשות זאת. "פניתי לגברת נ"ק בניסיון לסייע לה, מתוך דאגה אמיתית לשלומה וכחלק ממחויבויותיי כאזרח להעניק עזרה לזולת. אני מציע לכל הצוות המוכשר של משפחת נתניהו לעשות חשבון נפש עמוק, להסתכל במראה ולנסות להסביר לעצמים כיצד הם מוכנים לתת יד לפגיעה כל כך קשה בעובדים", אמר.

עוד באותו נושא

תביעה נגד שרה נתניהו: "אסרה עלי לשתות ודרשה שאחטא את עצמי"

לכתבה המלאה

"חבורת מני נפתלי פועלת בשיטות בזויות"

במשפחת נתניהו הגיבו בזעם. "זהו רק קצה הקרחון של השיטות הבזויות בהן פועלת חבורת מני נפתלי, עורכי דינה נעמי לנדאו ושות' והיחצ"ן שלהם", נמסר. "אבל הציבור חכם ומבין שמדובר בטענות כוזבות ובשיטות פסולות שכל מטרתן להשחיר את שרה נתניהו ולפגוע בראש הממשלה. אין גבול לרדיפה ולרצח אופי, ולראייה הניסיון של היחצ"ן שלהם לגייס עובדת במעון ראש הממשלה על ידי הצעות עבודה מפתות ומצוצות מן האצבע. מי מציע בסמס תפקיד של עוזרת מנכ"ל למישהי שלא פגש מעולם, שבמקרה היא עדה מרכזית. כל הקנוניה נחשפת בסמס זה".

האזינו לאריק רוזנטל ב-103FM: "נ"ק היא כמו ילד בסיכון שעובר התעללות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully