וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 24 מת כתוצאה מטיפול שורש והתעורר לחיים בהלוויה שלו

1.11.2017 / 9:51

המשפחה האבלה לא האמינה למראה עיניה כשבנם הצעיר החל לנשום במהלך ההלוויה שלו, רגע לפני שנקבר. הרופאים הכריזו על מותו אחרי שסבל מחום וצמרמורת כתוצאה מטיפול שורש

FACEBOOK

משפחה מפרו נותרה בתדהמה כשבנם, בן 24, התעורר לחיים במהלך ההלוויה שלו. רופאיו של ווטסון פרנקלין מנדוחאנו דורותיאו הכריזו על מותו בשהוע שעבר בבית החולים בטינגו מריה, אחרי שהגיע לשם כשהוא סובל מחום גבוה וצמרמורות בעקבות טיפול שורש שעבר במסגרת ניתוח.

גופתו של הצעיר הועברה לקברן והוכנה לקבורה - אולם בני משפחתו היו המומים לגלות שדורותיאו נושם ועדיין נמצא בחיים, רגע לפני שהוכנס לארון הקבורה שלו. רופא נקרא למקום, אישר שדורותיאו מראה סימני חיים ומיהר להחזירו לבית החולים.

גבר מת התעורר בהלוייה. FACEBOOK, צילום מסך
בן 24 התעורר באמצע ההלוויה שלו/צילום מסך, FACEBOOK

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

מת חזר לחיים ודפק על ארון הקבורה מבפנים

לכתבה המלאה

למרבה הצער, זמן קצת אחרי שחזר לבית החולים, הרופאים הכריזו פעם שנייה על מותו - והפעם אחרי שווידאו זאת היטב. משפחתו כעת מחפשת צדק וביקשה מהמשטרה לחקור את המקרה ולבדוק האם מותו נגרם כתוצאה מרשלנות רפואית.

דורותיאו פנה לקבלת טיפול רפואי במרפאה ב-21 באוקטובר, אולם אחרי שחומו עלה הוא הועבר לטיפול דחוף בבית החולים. אחד מקרוביו סיפר לעיתון "אל קומרסיו" שדורותיאו קיבל דיאזפאם, סם מרגיע נוגד חרדה. ייתכן שהשפעתו של הכדור, אם אכן צרך אותו, הייתה אחת הסיבות לטעות המרה של הרופאים שקבעו את מותו. עד כה לא ידוע אם המשטרה פתחה בחקירה או האם המשפחה צפויה לנקוט בהליכים משפטיים נגד הרופאים. גם לא ברור אם ההכרזה השגויה על מותו היא שהובילה למותו בפועל, מאחר שלא קיבל טיפול נכון בזמן.

  • עוד באותו נושא:
  • הלוויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully