וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעוררה ומצאה יתרה של 19 מיליון דולר בחשבון הבנק שלה

29.10.2017 / 23:48

עורכת דין מסידני התעוררה בוקר אחד לגלות שנוספו לה 19 מיליון דולר לחשבון הבנק - ואתם לא תאמינו מה הדבר הראשון שהיא עשתה עם הכסף

קלייר ויינרייט, עורכת דין מסידני, התעוררה בוקר אחד וגילתה שבין לילה נוספו 19 מיליון דולר לחשבון הבנק שלה - והדבר הראשון שהיא עשתה עם הכסף זה ליצור קשר עם הבנק ולהודיע להם על הטעות. יושר לא קונים בכסף, אדוני.

וכן, אכן היה מדובר בטעות: הבנק הלאומי של אוסטרליה שמעניק משכנתא על הדירה של קלייר, טעה בחיוב החודשי ובמקום לדרוש מהבנק שלה, בנק סנט ג'ורג', תשלום חודשי של 1,900 דולר - הוא ביקש סכום של 19 מיליון דולר. הבנק העביר את הסכום הנדרש, מה שיצר אוברדרפט רציני אצלו אך יתרה מטורפת בחשבון הבנק השני.

עוד בנושא

עורכת הדין ההמומה גילתה על הטעות ב-25 באוקטובר כשמצאה בחשבון הבנק שלה יתרה של 19,225,703 דולר (24 מיליון דולר אוסטרלי). קלייר הבינה שזה רק עניין של זמן עד ששני הבנקים יעלו על הטעות ולכן העדיפה להגדיל ראש ולהיות הראשונה שמעדכנת. על אף שמאז התקרית שני הבנקים מודעים לטעות, סכום הכסף הגדול עדיין נמצא בחשבונה של קלייר והיא יכולה לבזבז אותו כאוות נפשה. את סיפורה היא שיתפה בפייסבוק לעיני כל, כולל תצלום מסך של העסקה, וכתבה: "כשהבנק הלאומי של אוסטרליה משלם בטעות את כל המשכנתא שלך ונותן לך תוספת של 24.5 מיליון דולר (אוסטרלי)... אני צריכה לברוח מהארץ?".

עוד באותו נושא

טרנד בארה"ב: למה לקחת הלוואה כשאפשר למשכן תיקי יוקרה?

לכתבה המלאה

וינרייט סיפרה ל- Fairfax Media שלא חשבה אפילו לבזבז את המיליונים. "אני עורכת דין, וזה בפני עצמו מסביר למה לא בזבזתי את הכסף", היא אמרה, "בעיקר כי הבנתי שלא יעזור לי אם אשחק אותה טיפשה בעניין. ראיתי את זה וחשבתי לעצמי 'אוי אלוהים, זה 19 מיליון' וצחקתי. הראיתי את זה לרואה החשבון שלי והוא אמר 'או אלוהים', אני אדאג שהם יתקנו את זה".

בבנק הלאומי של אוסטרליה הודיעו לרואה החשבון שיצרו עמם קשר בנושא תוך שלושה ימי עסקים. "הם לא מבינים שאני יכולה לברוח מהארץ בזמן הזה", היא אמרה. כשנשאלה איך היא הייתה מבזבזת את 19 מיליון הדולר שקיבלה במתנה, היא אמרה: "אם היה מותר לי להשתמש בכסף הזה, הייתי משלמת את המשכנתא שלי וקונה עוד בית או בעצם - אי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully