וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החוק הצרפתי וגאולת הווטסאפ: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

29.10.2017 / 14:00

האם החוק הצרפתי יעלה להצבעה? תביעה נגד שרה נתניהו, מתח בספרד, טראמפ משחרר את מסמכי קנדי, ערוץ 2 מתפצל ואם שלחתם בטעות הודעה בווטסאפ יש פתרון שיציל אתכם

צילום:אבי כהן, רוני כנפו עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

בלגן בקואליציה אחרי ההתעקשות של ראשי הליכוד כן לקדם את החוק שיאסור חקירות ראש ממשלה.טל שלו, הכתבת המדינית עם הפרטים וגם הדיווח על חוק ירושלים רבתי.

מתקפה חריפה מכיוון משפחת נתניהו על העובדת לשעבר שהגישה תביעה נגד שרה נתניהו. שלוחיו של נתניהו חשפו הבוקר את שמה של התובעת, למרות שניסתה לשמור אותו בסוד. אימרי סדן, הכתב לענייני משפט על קרב הגרסאות והספינים.

מתח עצום בקטלוניה ובירתה ברצלונה בעקבות הודעת ממשלת ספרד על הדחת ממשלת קטלוניה והכרזה על בחירות חדשות שם. ג'ואן וילאדומט, תושב ברצלונה ופעיל במאבק לעצמאות קטלוניה ואורן נהרי, עורך חדשות החוץ עם הפרטים.

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ הודיע הלילה שישחרר בכל זאת את כל המסמכים הנוגעים לרצח קנדי. יגאל רביד, פריק של פרשיות קנדי על המסמכים שעשויים לשפוך אור על הקונספירציות.

מכבי חיפה שוב מפסידה, האם גיא לוזון יאמן אותה בעונה הבאה? חמי אוזן, עורך וואלה ספורט עם ההשערות.

השבוע זה קורה - ערוץ 2 מתפצל אחרי 24 שנים. קשת ורשת כל אחת בערוץ אחר. עולם הטלוויזיה בהתרגשות גדולה. היום אנחנו מארחים את אורי שנער, מהאבות המייסדים של הערוץ ומי שהיה גם מנכ"ל קשת ובשנים האחרונות עם רשת על השינוי .

בטוח שזה קרה לכם: התכוונתם לשלוח הודעת וואטאספ לחבר, ובטעות שלחתם אותה לאמא שלכם. מהיום אפשר להתחרט, גם על הודעת וואטספ. ליאור נאור על האופציה למחיקה.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully