וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה סגרה מועדון חשפנות בתל אביב; מנהל המקום תועד בועט בבליין

29.10.2017 / 11:52

במהלך קטטה במקום תועד המנהל בועט בראשו של אחד הבליינים, שפונה לבית החולים במצב קשה. המשטרה הוציאה צו סגירה למקום, זאת לאחר שאיש מצוות המועדון לא דיווח על האירוע. בית המשפט צפוי לדון בערעור שהגישו בעלי המקום בנוגע להמשך פעילותו

צילום: דוברות משטרה, עריכה: יוסי אלטר

המשטרה סגרה בצו מנהלי מועדון חשפנות הפועל ברחוב המסגר בתל אביב, זאת לאחר שמנהל המקום נחשד במעורבות בקטטה ובתקיפת בליין שהגיע למקום. בית המשפט המחוזי בתל אביב אישר את הארכת תוקפו של צו הסגירה שהוציאה המשטרה עד לסוף החודש.

צו הסגירה הוצא בעקבות קטטה שהתרחש בסוף החודש שעבר בפתחו של המועדון. מנהל המקום תועד תוקף באלימות את אחד מהמבקרים, חובט בו ואף בועט בו בראשו. המבקר, שככל הנראה היה בגילופין, איבד את הכרתו ופונה במצב קשה על ידי צוות מד"א שהוזעק למקום לבית החולים, בעודו מורדם ומונשם. מאז, הוא נותח בראשו ואושפז במחלקה לטיפול נמרץ.

עוד בוואלה NEWS:
שרי הליכוד בביקורת על ביטן: "מלהיט את הרוחות בקואליציה"
תרבות יום א': בקואליציה נערכים לאקשן של תחילת השבוע
התקררות, גשם וסופות רעמים: כך ייראה השבוע הפותח של שעון החורף

תקיפה במועדון חשפנות tlv club בתל אביב. דוברות משטרת ישראל, מערכת וואלה! NEWS
תיעוד הקטטה בכניסה למועדון בחודש שעבר/מערכת וואלה! NEWS, דוברות משטרת ישראל

בעקבות האירוע, המשטרה עצרה בתחילת החודש את מנהל המקום החשוד, ומעצרו אף הוארך. למרות שהאירוע לא דווח על ידי אנשי המועדון כפי שמחייב החוק, החלה המשטרה באיסוף עדויות, צילומים וראיות. בעלי המקום זומנו לשימוע בפני קצין משטרה ובסיום החקירה הוחלט להוציא צו סגירה מנהלי למועדון למשך 30 ימים.

במהלך החודש פנו בעלי המקום לבית המשפט, שהורה לפני כשלושה ימים להסיר את צו הסגירה. בשל כך, המשטרה הגישה בקשה לעיכוב ביצוע והגישה ערעור לבית המשפט המחוזי בעיר, שהחליט לקבלו ולהותירו על כנו עד מחר. במהלך היום צפוי להתקיים דיון נוסף בנוגע להמשך פעילות המקום.

עוד בואולה! NEWS

החוק להפללת לקוחות זנות אושר בוועדת השרים: "רגע היסטורי"

לכתבה המלאה
תקיפה במועדון חשפנות tlv club בתל אביב. דוברות משטרת ישראל, מערכת וואלה! NEWS
המועדון נסגר בצו מנהלי. מתוך תיעוד הקטטה בחודש שעבר/מערכת וואלה! NEWS, דוברות משטרת ישראל

"אנו רואים בחומרה רבה כל אירוע פלילי המתבצע בחסות, בידיעה ובתוך המועדונים", נמסר מהמשטרה. "חובה על מפעילי ובעלי המועדונים לספק שירותי אבטחה ובטיחות ולמנוע כל סכנה לבאי המקום ולשוהים בו. כל חריגה מדרישות החוק יטופלו ע"י המשטרה ורשויות אכיפת החוק במלוא חומרת הדין כולל מעצרים של המעורבים וכן הוצאת צווי סגירה למקום המהווה סכנה לשלום הציבור ולשוהים בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully