וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקרית פיזית במליאה: חזן נזקק לטיפול במרפאה לאחר שהורחק

חבר הכנסת מהליכוד הורחק מהמליאה בידי הסדרנים, שלטענתו "הפעילו כוח בלתי סביר" עם הוצאתו. לאחר מכן, קיבל משככי כאבים במרפאה. משמר הכנסת יבדוק את האירוע. צפו בתיעוד מהמליאה

צילום: ערוץ הכנסת

חבר הכנסת אורן חזן (הליכוד) נזקק היום (רביעי) לטיפול רפואי במרפאת הכנסת לאחר שהורחק מהמליאה בידי הסדרנים, שלדבריו פעלו באלימות כלפיו. בשיחה עם קצין הכנסת יוסף גריף הוא טען כי הייתה זו הפעלה של "כוח מוגזם ובלתי סביר".

במהלך דיון שהתקיים במליאת הכנסת נרשמו חילופי דברים קשים בין ח"כ חזן לח"כ עאידה תומא סלימאן (הרשימה המשותפת), ברקע דיון בהצעה לסדר של האחרונה על "הסכם הפיוס בין פתח לחמאס – השלכותיו על ישראל". מוקדם יותר באותו דיון נופף ח"כ חזן בתמונותיהם של הדר גולדין ואורון שאול, שגופותיהם מוחזקות ברצועת עזה, וצעק לעברה "שיחזירו אותם, תתביישי". חילופי הדברים נמשכו גם בשלב מאוחר יותר של הדיון כשחזן ביקש להגיב לדבריה, אך סורב. סגן יו"ר הכנסת, חמד עמאר שניהל את הדיון, קרא את חזן לסדר בשלוש קריאות, ובסופו של דבר ביקש ממנו לצאת מהמליאה.

אורן חזן מורחק ומוצא מהמליאה בכוח. ערוץ הכנסת
חזן מוצא מהמליאה/ערוץ הכנסת

כנהוג לפי תקנון הכנסת, הסדרנים במליאה ניגשו להוציאו, וכשחזן התמהמה מעט, הסדרן המכהן בתפקיד סגן מפקד הסדרנים בכנסת ונחשב עובד ותיק, הפעיל לטענת חזן "כוח מוגזם ובלתי סביר" ודחף אותו לכיוון דלת היציאה. לפי עדי ראייה, מחוץ למליאה, איים חזן להתלונן במשטרה ובתגובה פנה אליו קצין הכנסת גריף שהתחייב מצדו לטפל במקרה, ולבדוק את התנהגותו של הסדרן. חזן פנה למרפאה, התלונן על כאבים וקיבל משככי כאבים.

מח"כ חזן נמסר: "הנושא נמצא בטיפולו של קצין הכנסת".

מהכנסת נמסר: "האירוע ייבדק מחר על ידי משמר הכנסת".

  • עוד באותו נושא:
  • אורן חזן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully