וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר נתניהו ביום ההולדת לראש הממשלה: "בחיים לא אכנס לפוליטיקה"

26.10.2017 / 0:00

בנו של בנימין נתניהו, שבחודשים האחרונים עלתה לא פעם האפשרות שיצטרף למערכת הפוליטית בעתיד, אמר במסיבת יום ההולדת לאביו: "מעריץ אותך על המחיר שאתה משלם". לאחר מכן, הבהיר שלא היה עושה זאת ונכנס לפוליטיקה

צילום: לעמ

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, בירך אמש(רביעי) את אביו ליום הולדתו ה-68, והודיע באותה הזדמנות כי אין בכוונתו להיכנס לפוליטיקה. "אני מעריץ אותך על המחיר שאתה משלם למען העם והארץ, אני בחיים לא אכנס לפוליטיקה", אמר. למסיבת יום ההולדת הוזמנו שרים וחברי כנסת מהליכוד.

בריאיון לרשת פוקס ניוז בתחילת החודש, אמר ראש הממשלה אינו מעונין שילדיו ימשיכו את דרכו בחיים הפוליטיים. נתניהו נשאל אם הוא מעודד את ילדיו להיכנס לפוליטיקה, והוא השיב בהחלטיות, תוך גלגול עיניים, "לא", והסביר: "זה לא עוזר. כלומר, אלה חיים קשים".

יום הולדת מיכל הקטנה. רפי דלויה
נתניהו הבן/רפי דלויה
ראש הממשלה בנימין נתניהו חוגג יום הולדת בלשכתו 25 באוקטובר 2017. חיים צח / לע"מ, מערכת וואלה! NEWS
חגיגת יום ההולדת של נתניהו, הערב/מערכת וואלה! NEWS, חיים צח / לע"מ
ראש הממשלה בנימין נתניהו חוגג יום הולדת בלשכתו 25 באוקטובר 2017. חיים צח / לע"מ, מערכת וואלה! NEWS
חגיגת יום ההולדת של נתניהו, הערב/מערכת וואלה! NEWS, חיים צח / לע"מ
יאיר נתניהו ביום ההולדת לאביו "בחיים לא ארוץ לפוליטיקה". לשכת העיתונות הממשלתית
חגיגת יום ההולדת של נתניהו, הערב/לשכת העיתונות הממשלתית

לשאלת המראיין אם הילדים עצמם רוצים להיכנס לפוליטיקה, השיב ראש הממשלה: "אולי, אחד, אבל אני מקווה שלא". מדובר בהתייחסות נדירה של ראש הממשלה לשמועות אודות תכניותיו של בנו יאיר, שלפי ההערכות שפורסמו בשנים האחרונות עשוי בעתיד להיכנס לפוליטיקה.

נתניהו הוא אב לשלושה ילדים: נועה, מנישואיו הראשונים למיקי הרן, ויאיר ואבנר, בניה של רעייתו הנוכחית שרה. יאיר, המחזיק בעמדות ימניות קיצוניות, נחשב למי שמשפיע על חלק מהמהלכים הפוליטיים של אביו, ובחודשים האחרונים מתרוצצות שמועות במערכת הפוליטית כי הוא מתכוון בעצמו להיכנס לפוליטיקה. ההערכות האלה גברו לנוכח שורה של התבטאויות שנויות במחלוקת שחוללו סערה, כולן בדף הפייסבוק שלו, המופעל תחת השם "Yair Hun".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקריקטורה שפרסם יאיר בעמוד הפייסבוק שלו/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחודש שעבר פרסם נתניהו הבן קריקטורה בעלת מוטיבים אנטישמיים שבאמצעותה תקף את ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, מוביל ההפגנות בפתח תקוה אלדד יניב ואב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, מני נפתלי. הפוסט זכה לגינויים נרחבים ונתניהו הבן מחק אותו בסופו של דבר. ביולי נאלצו מקורבים לראש הממשלה להתנער מפוסט שכתב יאיר בנושא ההפגנות בווירג'יניה, שבו טען שהנאו נאצים בארצות הברית הם "זן נכחד" והזהיר מעליית "בריוני" השמאל הרדיקלי "שהולכים ומתחזקים והופכים לדומיננטיים מאוד באוניברסיטאות ובחיים הציבוריים בארצות הברית".

(עודכן לראשונה: 19:54)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully