וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחורה הזאת אכלה יותר קלוריות - והורידה 25 ק"ג

30.10.2017 / 8:55

ג'ורג'י תומאס האוסטרלית בת ה-26 טוענת שניסתה כל דיאטה אפשרית ושנאה את עצמה בכל פעם שאכלה. עד שהיא הגיעה לשיטה המושלמת, בשילוב הרמת משקולות - ומשם חייה השתנו

דירוג הדיאטות הטובות והגרועות ביותר/מערכת וואלה!

בסרטון: הדיאטות שנמצאו יעילות על ידי איגוד של מומחי בריאות ותזונאים בארה"ב

ג'ורג'י תומאס האוסטרלית ניסתה כל דיאטה אפשרית כדי להוריד ממשקלה. בסופו של דבר, מה שעבד לה, לדבריה, היה לא לצרוך פחות אוכל, או אוכל פחות משמין - אלא דווקא אכילת יותר קלוריות.

תומאס בת ה-26 הגיעה בשיאה למשקל של 82 ק"ג. באותה תקופה היתה צורכת 1,200 קלוריות ליום. היום, לעומת זאת, היא כבר צורכת 1,600-1,800 קלוריות, אבל בזכות השינוי באורח החיים שלה היא הורידה לא פחות מ-25 ק"ג.

עוד בנושא:
לאן הולך השומן שאנחנו "שורפים"? דיאטנית מסבירה
שבועיים כן, שבועיים לא: האם נמצאה הדיאטה המושלמת?

יש המשך לסיפור כמובן: כי בנוסף לדיאטה, תומאס החלה ללכת לחדר הכושר ולהרים משקולות. "בשנה הראשונה שניסיתי להוריד במשקל, באוניברסיטה, ניסיתי כל מיני שיטות. עשיתי דברים לפי הספר ועשיתי כושר רק כדי לעמוד במטרות שלי. האם השגתי תוצאות? כן, אבל האם הצלחתי להפוך את זה לדרך חיים? לא, הייתי תקועה במעגל מרושע", היא כתבה.

"הייתי מפוחדת מחדר הכושר, ונבוכה להתאמן מול אנשים. זה היה כל כך קשה עבורי. הסתכלתי במראה ושנאתי מה שראיתי. בכל פעם שאכלתי הרגשתי אשמה ולא רציתי לצאת כי כל בגד גרם לי להרגיש נורא. לא הצלחתי לעמוד בזה לאורך זמן, ובשלב מסוים חשבתי שכבר לא אצליח לעמוד במטרות שלי. עד שניסיתי שיטה שכללה מאכלים עם קמח מלא, מזונות על, שייקים ולעתים גם צום. הייתי סקפטית מאוד, אבל נואשת למצוא משהו שיעבוד. אחרי שלוש וחצי שנים אני עדיין דבקה בתכנית ואני לא בלחץ יותר, לא צריכה לחפש את הדבר הטוב הבא. אני אוכלת יותר מתמיד ומרגישה מצוין".

צפו בה מספרת את סיפורה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully