וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה והמאהבת שיתפו פעולה כדי לחטוף ולענות את בעלה הבוגדני

1.11.2017 / 10:33

האישה הנבגדת איחדה כוחות עם המאהבת של בעלה כדי לשלוח אליו אנשים שיחטפו, יפשיטו ויכו אותו בנקמה למעשיו. השתיים מואשמות בפגיעה נפשית קשה בבעל שנמצא מאז תחת פיקוח פסיכיאטרי צמוד

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: אביב אברמוביץ'

בסרטון – אישה ומאהבת שקצת פחות מסתדרות ביניהן

אישה נבגדת החליטה לנקום בבעלה ולשתף פעולה עם המאהבת שלו כדי לתכנן את הנקמה המושלמת. בעוד אחרות (ואחרים) היו ודאי מוצאים דרך להביך אותו בפני כולם, השתיים האלו לקחו את עניין הנקמה רחוק מדי ותכננו לחטוף ולענות את הבעל.

לפי הדיווח ב"בילד" הגרמני, איבון שמידט בת ה-39 והפילגש, בירגיט קניג בת ה-37, האושמו בביצוע מסע נקמה שהוביל לפגיעה קשה בבריאותו ובמצבו הנפשי של הבעל, תומאס ל' בן ה-44, שנמצא מאז תחת פיקוח פסיכיאטרי צמוד. השתיים שכרו אנשים שיחטפו את הבעל מתחנת משאיות בברלין וייענו אותו. במרץ 2015 ארבעה גברים תפסו את תומאס, כיסו את עיניו, כפתו אותו באיזולירבנד, הפשיטו אותו והעמיסו אותו על גב משאית קירור שהוסעה משם ליער מרוחק.

אחד מארבעת החוטפים גרר את תומאס אל היער ואמר לו להפסיק להטריד את איבון אחרת הוא "באמת יחטוף". החוטף הכה אותו, אמר לו לספור עד 100 לפני שהוא מוריד את כיסוי העיניים והסתלק משם. כשזה הוריד את הכיסוי, הוא מצא עצמו נטוש עירום ביער שומם כשבחוץ קור מקפיא של 2 מעלות. למזלו, אחרי שוטטות קצרה הוא הצליח למצוא רכב שעבר במקום ולקח אותו לתחנת המשטרה ומשם לבית החולים. תומאס סבל מפציעות קשות בגולגולת ובבטן אולם מצבו הבריאותי התייצב במהרה.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

מבחן נאמנות שנגמר רע: שלחה את החבר להתחיל עם חברתה הטובה

לכתבה המלאה

גברת שמידט, כיום אשתו לשעבר, הודתה בהאשמות ביום הראשון למשפטה שנערך בגרמניה. היא סיפרה שעברה התעללות על ידו במשך עשור ותיארה את החטיפה כ"פעולה ספונטנית ולא מתוכננת". לדבריה, הבעל המשיך להטריד אותה גם אחרי שנפרדו ואמרה שהיא חשה "נרדפת". הגברת קניג עדיין לא העידה מדוע שיתפה פעולה בתכנית הנקמה של שמידט, אולם היא סיפרה למשטרה שתומאס לא היה כן איתה.

השופט בתיק סירב להאמין לעדותה של שמידט שטענה כי אינה מכירה את האנשים שסייעו בחטיפה ושהיא פגשה אותם לראשונה רק זמן קצר לפני בחניון של סופרמרקט. השופט הזהיר אותה שהיא עומדת בפני גזר דין כבד יותר אם לא תמסור את זהות הגברים שחטפו את בעלה לשעבר, שלא היה מסוגל להגיע לבית המשפט עקב מצבו הנפשי. פסק הדין צפוי להתקבל בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully