וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עמית לא הבינה מה קרה": תיעוד - גנב אופניים מילדה עם צרכים מיוחדים

25.10.2017 / 11:00

האופניים, שיוצרו בהזמנה מיוחדת עבור עמית ביטון בת העשר, נגנבו מחצר ביתה שבקריית שמונה. אמה קראה לציבור לסייע באיתור הגנב ופרסמה סרטון המתעד את הגניבה: "לא ייאמן שיש אנשים שגונבים דווקא מילדים נכים"

צילום באדיבות המשפחה, עריכה: ורד לידני

אופניים שיוצרו בהזמנה מיוחדת עבור ילדה בת עשר בעלת צרכים מיוחדים נגנבו אתמול (שלישי) מחצר ביתה שבקריית שמונה. אפרת ביטון, אמה של הילדה, עמית, פרסמה פוסט בנושא בפייסבוק ובו ביקשה את עזרת הציבור באיתור הגנב והאופניים.

"בשעה 05:50 בבוקר נכנס אדם חסר לב ומצפון לחצר ביתנו, וללא כל היסוס גנב אופניים מיוחדות לילדים עם צרכים מיוחדים של עמית, הבת שלנו", כתבה ביטון בפייסבוק. "ממש לא ייאמן שיש אנשים כאלו שדווקא מילדים נכים יגנבו. פשוט בושה למין האנושי".

עוד בוואלה! NEWS
חשד לרצח בבת ים: גופת אישה נמצאה במבנה נטוש; שני חשודים נעצרו
כשנה אחרי אום אל-חיראן, התיק תקוע: "המדינה לא מתייחסת אלינו"
"שכחו את השואה": משלט רחוב אנה פרנק בפתח תקווה נשמט פרט חשוב

ND אופניים של ילדה בעלת צרכים נגנבו מחצר ביתה. מערכת וואלה! NEWS
עמית רוכבת על אופניה המיוחדים ליד ביתה/מערכת וואלה! NEWS

לפוסט צורף סרטון המתעד את הגניבה, כמו גם סרטון נוסף ובו צולמה עמית רוכבת על אופניה. ביטון סיפרה כי שלדת האופניים הוחזרה כמה שעות לאחר הגניבה, אך כי שאר החלקים נעלמו. האופניים, בשווי 5,500 שקלים, נבנו לפי צרכיה של הבת וכללו משענת, רפידות ורצועות מיוחדות, וכן מנגנון המאפשר שליטה של מלווה מבוגר על כיוון הרכיבה והמעצורים. זמן אספקת אופניים מסוג זה, מלבד עלותם הגבוהה, הוא כארבעה חודשים וחצי.

"עמית שואלת מה קרה לאופניים. אנחנו הסברנו לה שהן בתיקון", סיפרה האם. "היא רוכבת על האופניים כל יום, אין לה חיי חברה. זו הפעילות היחידה שמאפשרת לה יציאה מהבית. לקחו לה את הדבר הקטן הזה ששימח אותה. פשוט נגרם לה עוול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully