וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי קורידו מצמד ה"אחים הפדופילים" נעצר – ושוחרר באותם תנאים

יואב איתיאל

27.10.2017 / 11:50

הבכור בצמד הפדופילים שהורשעו בשורת עבירות מין בילדים נעצר על ידי המשטרה בטענה שהפר את התנאים המגבילים המוטלים עליו. עם זאת, בית המשפט החליט לשחררו באותם התנאים. ככל הידוע, הוא אינו נמצא בקשר עם אחיו, השוהה במעון נעול

האחים קורידו בבית משפט השלום בחיפה, 03 דצמבר 2015. ערן גילווארג
נעצר לאחר שהפר את ההגבלות שהוטלו עליו. שלומי קורידו/ערן גילווארג

שלומי קורידו, אחד מצמד ה"אחים הפדופילים", נעצר שוב על ידי משטרת חיפה בטענה שהפר את התנאים המגבילים המוטלים עליו. עם זאת, בית משפט השלום בחיפה הסכים לשחררו ביום שני האחרון באותם התנאים. שלומי, בן 38 משכונת הדר הכרמל בעיר, הורשע בעבר ביחד עם אחיו הצעיר ממנו בכשנה, בשורה של עבירות מין שביצעו בילדים, כולל ביצוע מעשה סדום ומעשים מגונים.

קורידו הבכור נעצר לאחר שמפקחו דיווח למשטרה כי חדל לשתף עמו פעולה ואף יצא לעבודה ללא פיקוח. לפי התנאים המגבילים נאסר עליו להימצא במקום שבו עלול להיות לו קשר עם ילדים, בין אם באופן בלתי אמצעי או באמצעות רשת האינטרנט. עורכת הדין ראניה סרוג'י שייצגה אותו מטעם הסניגוריה הציבורית, אמרה כי מדובר במעצר שווא. "אין כל עילת מעצר", טענה והוסיפה: "המשטרה משתמשת באמצעי המעצר כדי להלך עליו אימים, ופעם אחר פעם מחבלת בניסיונותיו לשקם את עצמו. עובדה שהמשטרה שעצרה היא גם זו שהסכימה לשחרור. בשביל מה היה צריך להחזיק אותו לילה מאחורי סורג ובריח ולהביא אותו לבית משפט?".

ככל הידוע, שלומי קורידו אינו נמצא בקשר עם אחיו אורן, השוהה במעון נעול במרכז הארץ, מרצונו החופשי, בניסיון שיקום משלו. עורכת הדין סיגל דבורי, המייצגת אותו זה שנים, אומרת כי מדובר בפתרון מאולץ וכי לא נמצאה עדיין תכנית שיקום של ממש עבורו.

עוד בוואלה! NEWS:
"חברת הכנסת סבטלובה השחיתה רכב של ח"כית אחרת בליפסטיק"
"שכחו את השואה": משלט רחוב אנה פרנק בפתח תקווה נשמט פרט חשוב
כתבי אישום נגד האחים קורידו בגין החזקת חומרי פדופיליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully