וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בדג הזהב ששוחה כבר שלושה ימים בלי ראש

25.10.2017 / 11:53

סרטון מעורר סקרנות שמופץ ברשת מציג דג זהב מחוסר ראש שוחה באקווריום. הדג שנועד למאכל שורד ללא ראש כבר שלושה ימים והגולשים מנסים להבין איך זה הגיוני

צילום: יוטיוב, עריכה: שניר דבוש

הרשת בהיסטריה מסרטון בו נראה דג זהב חסר ראש שוחה באקווריום. אם נאמין לדבריו של בעל הדג, לין שאולון, הדג שוחה לו להנאתו בלי ראש כבר שלושה ימים ומסרב למות.

ראשו של דג הזהב (מזן סיני שנקרא שובונקין), שזכה כבר ברשת לכינוי "זומבי דג", נאכל בידי דג נפוחית שבבעלותו של לין. הדג לא איבד את ראשו בטעות. לין, המתגורר בטאיוואן, סיפר שהדג נועד למאכל על ידי הדג הגדול יותר, אולם הצליח להישאר בחיים למרות הכול. הוא פרסם את הסרטון המצמרר בקבוצת פייסבוק בשם "Bao Liao Gong She" ב-20 באוקטובר ומאז הסרטון הופץ ברחבי הרשת.

הדג ששוחה בלי ראש:

עוד באותו נושא

הסינים בטוחים שמצאו שלד ענק של דרקון ללא כנפיים

לכתבה המלאה

הסרטון הצליח למשוך מאות אלפי צופים שתהו איך הדבר בכלל אפשרי. כמה טענו שהדג חזר לחיים כמו זומבי, אחרים אמרו שדג הנפוחית רק נשך את הלסת של דג הזהב וזו הסיבה שהוא מצליח לשרוד זה שלושה ימים. אחד הצופים כתב: "הדג לא איבד את כל הראש שלו. רק את הלסת והזימים".

צופה אחר המליץ ללין להוציא מיד את הדג שלו מהאקווריום: "הפצע עלול להוביל לזיהום חיידקי, שיזהם את המים ויפגע בדגים האחרים". באתר המדעי IFLScience.com טוענים שהדג למעשה מת מזמן ושהגוף עדיין נע בתגובה לגירויים. לדג נותר עמוד שדרה ובו עצבים ששולחים דחפים לגוף וגורמים לו לזוז גם כשהראש שלו כבר לא שם.

  • עוד באותו נושא:
  • דגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully