וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין המצבות: צפו במצוד של אופנועי משטרה אחרי חשוד בפריצות

24.10.2017 / 15:04

יחידת אופנועי הסיור של מרחב איילון תיעדה מרדף אחרי חשוד בפריצות, שנמלט עם אופנוע גנוב אל בית העלמין בחולון. אחרי שיתוף פעולה בין השוטרים, אותר הפורץ ונעצר

צילום: דוברות המשטרה, עריכה: שניר דבוש

חשוד בפריצה לבתים באזור גוש דן נעצר השבוע בפעילות מיוחדת של יחידת אופנועי סיור, הפועלת במרחב איילון של המשטרה. במשטרה טוענים כי זאת יחידה "שוברת שוויון" בלחימה בפשיעה באזור המרכז, מאחר שהיא מאפשרת שוטרי היחידה להגיב בזמן קצר ביותר למתרחש ולנוע ברחובות גם כשהם סואנים.

בסרטון שצולם ממצלמה בקסדה של אחד השוטרים, תועד מרדף שהחל על ידי שוטרי משטרת ראשון לציון אחרי חשוד בפריצות שנמלט באופנוע גנוב. החשוד החל להימלט לכיוון חולון, והשוטרים שרדפו אחריו בניידות ביקשו סיוע של יחידת האופנועים ממרחב אילון. צוות מהמרחב זיהה את האופנוע שנמלט מהשוטרים בניידת.

לטענת המשטרה, החשוד על האופנוע סירב להנחיות השוטרים ולא עצר, כשהוא מתקדם לעבר בית העלמין בחולון. כשהגיע לחומה של המתחם, הוא נטש את האופנוע, קפץ מעל החומה ופתח בריצה. שוטר מיחידת האופנועים החל לרדוף בריצה אחריו, בעוד שוטר אחר על אופנוע ממשיך במרדף דרך שער בית העלמין. לאחר מרדף בין המצבות, אותר החשוד ונעצר על ידי השוטרים.

עוד בוואלה! NEWS
נערכים מול חיזבאללה וסוריה: הספינות שיגנו על אסדות הגז בלב הים
השוחד בנתיבי ישראל: כתבי אישום נגד 30 מעורבים, בהם ח"כ לשעבר

ND יחידת אופנועי הסיור של מרחב איילון. מערכת וואלה! NEWS
המרדף אחרי החשוד בפריצות/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully