וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביטן התייחס לטענות על בדיקת חשד פלילי נגדו: "לא יעזור. ידיי נקיות"

יו"ר הקואליציה הגיב לפרסום ב"הארץ", שלפיו המשטרה בודקת חשדות שמתייחסים לתקופה שבה שימש כסגן ראש עיריית ראשון לציון, וגבתה עדויות שמתמקדות ביחסיו עם אנשי עסקים באותה עת. "את הפעילות הציבורית שלי אבצע כפי שאני מאמין", אמר ביטן

צילום: רוני כנפו, עריכת וידאו: ניר חן

יו"ר הקואליציה דוד ביטן הגיב הבוקר (שלישי) לפרסום ב"הארץ", שלפיו המשטרה בודקת חשדות לפלילים נגדו, בתקופה שבה כיהן כסגן ראש עיריית ראשון לציון, ומתמקדת בקשריו עם אנשי עסקים באותה תקופה. "העיתוי שבו פורסמה הידיעה אינו מקרי, יש כאן ניסיון לרפות את ידיי. זה לא יעזור. אני את הפעילות הציבורית שלי אבצע כפי שאני מאמין בה", אמר ביטן.

"מסע הציד הבזוי של עיתון הארץ נגד אנשי ימין ונגד כל מי שלא מתיישב עם האג'נדה שלו, שבר הבוקר שיאים חדשים. הפער בין השאלות שנשלחו אליי ובין הידיעה הממוחזרת שפורסמה, מדבר בעד עצמו", הוסיף יו"ר הקואליציה. "במשך 28 שנה כיהנתי כחבר מועצת עיר וקיבלתי אלפי החלטות, זה חלק מהעשייה הציבורית. הניסיון להלך עליי אימים לא יצלח. ידיי נקיות", אמר.

יו"ר הקואליציה דוד ביטן באירוע הרמת כוסית של מפלגת הליכוד, 30 באוגוסט 2017. ראובן קסטרו
נבדקים קשריו עם אנשי עסקים כששימש סגן ראש עיר. ביטן/ראובן קסטרו

על פי הדיווח, חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) גבו בחודשים האחרונים עדויות הקשורות לתיק, באישורם של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט ושל פרקליט המדינה שי ניצן. ביטן היה חבר עיריית ראשון לציון מ-1988, ומ-2005 ועד לבחירתו לכנסת ב-2015 היה סגן ראש העירייה.

לאורך כהונתו בעירייה עמד ביטן בראש הוועדה המקומית לתכנון ולבניה. ב-2010 נחקר בחשד לעבירה על טוהר המידות, ונאלץ לוותר על חלק סמכויותיו - שהוחזרו לו לאחר שהתיק נסגר. בעבר פורסם כי נפתחו נגד ביטן תיקים בהוצאה לפועל, וחלק מהמשכורות הראשונות שלו כסגן ראש עיר בשכר עוקלו.

מהמשטרה נמסר הבוקר: "איננו מוסרים פרטים בדבר קיומן או אי קיומן של חקירות, ואין בכך כדי לאשר או להפריך את עצם קיומן. כל פרסום בנושא הינו באחריות הבלעדית של המפרסם".

"העיתוי אינו מקרי": האזינו לביטן מגיב לפרסום ב-103FM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully