וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם חלוק אשפוז: זוג תועד גונב 3,000 שקל מדוכן בבית החולים

23.10.2017 / 22:21

בסרטון מצלמות אבטחה שהגיע לידי וואלה! NEWS נראה הגבר כשהוא פושט על הדוכן, מוציא מן הכספת את הסכום ועוזב את המקום עם בת זוגו, הלבושה בחלוק אשפוז. בעלי הדוכן: "מקווה שהפרסום יוביל לפתרון מקרים נוספים"

עריכה: יאיר דניאל ושניר דבוש

3,000 שקלים נגנבו ביום שישי האחרון מדוכן במסדרון בית החולים בילינסון שבפתח תקווה. בסרטון מצלמות האבטחה שהגיע לידי וואלה! NEWS נראים גבר ואישה מגיעים אל הדוכן, כשאחד מהם פושט עליו, מוציא מן הכספת את הכסף ועוזב במהירות את המקום יחד עם בת זוגו, הלבושה בבגדי אשפוז.

עופר שטרית, בעלי רשת "פלפלת" שלה שייך הדוכן הביע את תקוותו כי פרסום הסרטון יביא מידע ופרטים נוספים על הגנבים. "אני מבקש להזהיר את הציבור הרחב משני הנוכלים האלה. מיד עם היוודע דבר הגנבה, הגשתי תלונה למשטרת פתח תקווה, השוטרים, בסיוע בית החולים, הצליחו לזהות את הגנב ואת זוגתו ששהתה בבית החולים".

"אני שמח שהצלחנו לאתר במהירות את הגנבים", הוסיף שטרית, "ומקווה שהפרסום יוביל אותנו לעוד מקרי גניבה שביצעו השניים. לדעתי מדובר בגנבים סדרתיים. שמעתי שהשניים פרצו לפחות לעוד שלושה דוכנים שונים".

לפני כחודשיים אירעה גניבה דומה באותו דוכן בבית החולים, אז שתי נשים הגיעו לדוכן וגנבו קופות צדקה ומוצרים בשווי מאות שקלים. הגנבות נכנסו תחת בד שכיסה את הדוכן, ביצעו את זממן ולבסוף עזבו את המקום כשברשותן שקית גדולה ובה המוצרים שנגנבו.

עוד בוואלה! NEWS:
גבר כבן 40 טבע למוות בזמן שטבל במקווה בירושלים
"גבר יחליף לבתי חיתול? מפחיד": גנן אולץ לעזוב בשל מחאת הורים
מחדל הגדר בלכיש: "התחושה היא שאורבים לי, הבית מחורר מיריות"

ND בעלה של אישה מאושפזת תועד פורץ וגונב 3,00  ש' מכספת בביה"ח בילינסון בפ"ת. מערכת וואלה! NEWS
בני הזוג ליד הדוכן/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully