וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורמים בצה"ל על דברי ליברמן: "לא ברור אם הירי מסוריה היה מכוון"

23.10.2017 / 19:40

הגורמים אמרו כי עדיין לא ידוע אם ירי הרקטות לרמת הגולן היה מתוכנן או תוצאה של זליגה ממלחמת האזרחים. זאת, לאחר ששר הביטחון טען כי הן נורו בהוראה ישירה של נסראללה

צילום:שי מכלוף עריכת וידאו:ניר חן

גורמים בצה"ל אמרו היום (שני) כי עדיין לא ברור אם ירי הרקטות לרמת הגולן ביום שבת היה מכוון או זליגה ממלחמת האזרחים בסוריה, אחרי ששר הביטחון אביגדור ליברמן אמר נרחצות כי חיזבאללה אחרי למטח, שכלל ארבע רקטות, שהפעילו אזעקות ביישובי צפון רמת הגולן.

דובר צה"ל תא"ל רונן מנליס העביר לאחר הירי האחרון, שבעקבותיו הופגזו עמדות ארטילריה של צבא סוריה, איום מפורש לדמשק, ולפיהם אם השיגורים יימשכו, התגובה תחריף. עם זאת, לא הייתה זו תגובה חד-משמעית וככל הנראה, שר הביטחון התבטא היום בנושא על סמך הערכותיו ושיפוטו.

עוד בוואלה! NEWS:
מצלמות וזכוכית משוריינת: חודש לפיגוע – כך נראה השער החדש בהר אדר
"נזרקתי לכלבים": התיק הרפואי נעלם - והלוחם לא מוכר כנכה צה"ל
אחרי חודשיים: מערך מסוקי האפאצ'י בצה"ל חוזר לפעול בהדרגה

שר הביטחון אביגדור ליברמן בגבול ישראל סוריה לאחר התקרית בגבול, 24 ביוני 2017. אריאל חרמוני, משרד הביטחון
ליברמן בסיור בגבול סוריה, בחודש יוני/משרד הביטחון, אריאל חרמוני

"חד וחלק לא מדובר בזליגה", אמר ליברמן בישיבת סיעת ישראל ביתנו בכנסת. "מדובר בירי מכוון, ירי שבוצע על ידי חוליה מקומית בהפעלת חיזבאללה. חיזבאללה עשו את זה במנותק ממשטר אסד".

לדבריו, "הייתה הוראה אישית של נסראללה למדר את אסד ומשטרו מהביצוע של הירי הזה. לכן, אני קורא מכאן גם למשטר אסד, שאנחנו רואים בו אחראי לכל מה שנעשה על אדמת סוריה, במיוחד היום כשהוא שולט ב-90% מהטריטוריה, וגם לכוחות הרוסיים הנוכחים שם, לרסן את חיזבאללה. זו עוד דוגמה למה צריך להעיף אותם מסוריה מהר ככל האפשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully