וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרוייקט ה"או": כך נראות נשים לפני, בזמן ואחרי האורגזמה

27.10.2017 / 23:55

צלם ברזילאי תיעד כיצד משתנות פניהן של נשים החוות אורגזמה כדי "להפיל את החומות סביב המיניות הנשית ולהציג אותה כפי שטרם נראתה בעבר"

פרוייקט האו - ככה נראים פרצופים של נשים בזמן אורגזמה/מתוך העמוד הרשמי של מרכוס אלברטי, עריכה: יוסי אלטר

צלם ברזילאי שהחליט "להפיל את החומות הבנויות סביב המיניות הנשית", פרסם פרוייקט מיוחד הו הוא צילםפרצופים של נשים לפני, בזמן ואחרי שהן חוו אורגזמה. הצלם, מרכוס אלברטי, קרא לפרוייקט הנועז שלו "או" והוא מבטיח "להציג את המיניות הנשית כפי שטרם נראתה בעבר".

אלברטי עבד במהלך הקריירה המרשימה שלו עם חברות כמו קוקה-קולה, סמסונג, נסטלה ונייק, והתפרסם בעולם לראשונה בשנה שעברה עם פרוייקט התמונות שלו "שלוש כוסות", שהציג את המצולמים שלו במצב טבעי ואז אחרי ששתו כוס יין, שתי כוסות ושלוש. בפרוייקט הנוכחי הוא תיעד את פניהן של 20 נשים אנונימיות כאשר חוו אורגזמות שנגרמו בעזרת שימוש בוויברטור. הפרוייקט שלו כולל ארבע תמונות של כל אחת מן הנשים שצילם, על מנת להראות את השינויים בהבעות הפנים שלהן בזמן שהן מגיעות ומתאוששות מפורקן מיני.

למרות האופי הפרובוקטיבי של התמונות, הן הצופים והן הצלם לא רואים שום דבר מתחת לקו המותניים של הנשים - הלבושות לגמרי. הנשים מגיעות ממקומות שונים מרחבי העולם, כמו ארצות הברית, צרפת, סין וסינגפור. על פי אלברטי, המסר מהפרוייקט הוא ש"לכל הנשים יש את הזכות לשלוט במיניוות שלהן, בלי קשר לרקע שלהן".

מנהל של חברה המשתפת פעולה עם הפרוייקט אמר: "אנשים רבים מתייחסים למיניות של נשים בסודיות ובצורה מביישת. השותפות שלנו עם מרכוס אפשרה לנו ליצור את הסדרה הזו כדי להעמיד על הקצה את הסטיגמה החברתית סביב מיניות נשית ולעודד את הנורמליזציה של עונג נשי. כל הנשים שדיגמנו השתאו מהתמונות שלהן, בעיקר האחרונה בה הן תמיד קורנות וזורחות. התמונה האחרונה של כל אחת, המציגה אישה חזקה שמחייכת למצלמה, היא בדיוק מה שאנחנו רוצים להראות לאנשים. אנחנו מקווים שכל מי שיבחן את הפרוייקט ירגיש בטוח יותר כלפי הגוף והמיניות שלו. כל מה שצריך זה חיוך".

"אני אוהב את זה שיכולנו לדבר עם הנשים הללו כל כך בכנות על סקס ועל עונג", הוסיף אלברטי, "כשאתה ניגש לנושא טאבו כמו סקס דרך הומור, אנשים נפתחים ומשתפים יותר בקלות, מה שיכול להוביל לשינוי עצום במנטליות של בני האדם".

עוד באותו נושא

הסקס הטוב בעולם: אלו המדינות שחוות הכי הרבה אורגזמות

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • אורגזמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully