וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם תיגע בי, אפוצץ אותך": אליה קדוש מואשמת גם באיומים ותקיפה

22.10.2017 / 15:17

הפרקליטות הוסיפה שני סעיפי אישום לתביעה נגד הצעירה שהייתה מעורבת בתקיפת המאבטחים באיכילוב, שכוללים איומים ותקיפת נהג מונית בבית החולים וולפסון ותקיפת שוטר בבית החולים אברבנל. עורך דינה: "היא מעולם לא נהגה כך לפני שחלתה"

עריכה: אביעד בללי

הפרקליטות הגישה היום (ראשון) כתב אישום מתוקן נגד אליה קדוש, הנאשמת באיומים כלפי אנשי צוות בבתי חולים. קדוש בת ה-19 מואשמת גם בתקיפת נהג מונית בבית החולים וולפסון ובאירוע נוסף, שהתרחש לכאורה בעת שאושפזה בבית החולים הפסיכיאטרי אברבנל. קדוש נאשמת בהפרת הוראה חוקית, תקיפה, איומים ותקיפת שוטר, יחד עם אירוע שהתרחש בבית החולים איכילוב.

לפי כתב האישום המתוקן, קדוש הפרה ב-11 באוקטובר את תנאי מעצר הבית שלה ויצאה מביתה ללא פיקוח. היא סירבה לשלם לנהג מונית שלקח אותה לבית החולים וולפסון, ולאחר דין ודברים היא תקפה אותו כשסטרה לו ואמרה: "כדאי לך לזוז מפה כי אני כולי עצבים, אני אשבור לך את הפנים. אם תיגע בי אני מפוצצת אותך, יושבת עליך שבעה...", "או מילים בעלות משמעות דומה".

האישום השני מתייחס לאירוע שהתרחש ב-14 באוקטובר, כששהתה במעצר בתנאי אשפוז פסיכיאטרי בבית החולים אברבנאל. לפי הפרקליטות, קדוש מנעה ממטופלת אחרת לצאת מחדרה, ותקפה שוטר שניסה להרחיק אותה מהדלת. "הנאשמת החלה לתקוף אותו באופן שהכתה בידיה בפניו ופלג גופו העליון, ניסתה לנשוך אותו בחלקי גופו ובעטה בחזהו מספר פעמים", נטען בכתב האישום. לאחר ששוטרת נוספת הגיעה למקום, שפכה קדוש על השוטר את תכולתו של בקבוק קולה.

עו"ד נס בן בתן, המייצג את קדוש, מסר בתגובה להגשת כתב האישום המתוקן: "מדובר בנערה חולה שזקוקה לטיפול ומעולם לא נהגה כך בטרם חלתה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפרה את תנאי מעצר הבית. קדוש/מערכת וואלה!, צילום מסך

קדוש הואשמה בתחילה בפרשת תקיפה המאבטחים בבית החולים איכילוב, ובמסגרתה שוחררה למעצר בית, אולם הפרה אותו כשנסעה מיפו לחברתה שביישוב רעות. כמו כן, הגיעה לבית החולים וולפסון בחולון במהלך החג, באירוע שהפך למתוקשר בעקבות התפרצות אלימה שלה במקום. לפי שעה, הנאשמת נמצאת באשפוז בבית החולים אברבנאל לבריאות הנפש לפי הוראת בית המשפט.

עו"ד שני מורן, המייצגת את קדוש מטעם משרד נס בן נתן, ביקשה בדיון בשבוע שעבר להתחשב בנסיבות חייה הקשות של קדוש. לדבריה, לאחרונה היא אובחנה כחולה במחלה עצבית המכונה "מחלת סוסק", ובמסגרת הטיפול היא מקבלת סטרואידים במינונים גבוהים. היא אף טענה כי בשל מעצרה של קדוש לאחר התקיפה באיכילוב היא לא קיבלה את הטיפול שלה באורח סדיר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיעוד העימות בין קדוש לנהג המונית בבית החולים וולפסון/מערכת וואלה!, צילום מסך

עו"ד מורן ציינה בדיון בבית המשפט כי ביום האירוע פנתה קדוש אליה ולעו"ד נס בן נתן ואמרה כי היא סובלת מתסמינים שונים והם הנחו אותה לצאת לבית החולים ואף העבירו הודעה על כך למשטרה. קדוש, לטענתה, עצרה בדרך אצל חברתה, ולאחר מכן פנתה לבית החולים וולפסון למרות שעל פי תנאי מעצר הבית שלה אושר לה להגיע לבילינסון. "היא לא מתפקדת, היא סובלת מכאבים וזה לא משהו שמעצר יכול לפתור", אמרה עו"ד מורן. היא אף ביקשה שאמה של קדוש תפקח עליה והיא תשוחרר בערבות מוגדלת, או לחלופין להעבירה למעצר בתנאי אשפוז לצורך קבלת חוות דעת פסיכיאטרית מקיפה.

אילן קדוש, אביה של אליה, כעס בבית המשפט על היחס לו זוכה בתו. "דרסתם אותה. מדובר בילדה חולה. הילדה הזאת עם סטרואידים", הסביר האב לוואלה! NEWS. "את יודעת איזה תופעות לוואי זה עושה? אליה כבר ארבע שנים מתלוננת על כאבי ראש עזים, ארבע שנים שעושים לה בדיקות ואומרים שאין לה כלום. תוך כדי שהמחלה תקפה אותה, היא התעוורה בעין שמאל, והתחננה ל-MRI, ואמרו לה שאי אפשר".

(עדכון ראשון: 12:51)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully