וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: חברי ארגון פשיעה אחראים לנסיונות הפגיעה בבכירים ב"הפניקס"

22.10.2017 / 9:11

במשטרה בודקים אם חברי כנופיה מאזור המרכז הם שעומדים מאחורי הצתת חניון ביתו של מנכ"ל החברה אייל לפידות והצתת רכבו של הסמנכ"ל, על רקע הונאת ביטוח שסוכלה. החשד המרכזי: חברי הארגון ביימו תאונות - ואיימו על הבכירים לאחר שההונאה התגלתה

רכב שעלה באש אתמול ברח' השניים בגבעתים. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
זירת הצתת רכבו של בכיר הפניקס/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה

במשטרה בודקים חשד כי חברי ארגון פשע מאזור המרכז עומדים מאחורי הנסיונות לפגוע בבכירים בחברת הביטוח הפניקס, שהגיעו לשיא בהצתת חניון ביתו של מנכ"ל החברה והצתת מכוניתו של סמנכ"ל החברה בשבועות האחרונים.

חקירת ההצתה של מכונית הסמנכ"ל הועברה בסוף השבוע לידי צוות חקירה מיוחד של מרחב דן. החוקרים בודקים כמה כיוונים, אולם הכיוון המרכזי אשר נבדק הוא סביב חברי כנופית פשע שניסתה לבצע הונאת ביטוח בהיקף גדול. על פי החשד, חברי הכנופיה ניסו להוציא כספים מחברת הביטוח על ידי כך שביימו נזק לכלי רכב שאותם ביטחו, ודיווחו על פי החשד על תאונות שלא היו.

מחיקרת משטרת תל אביב עולה כי לפני זמן עלו בחברת הביטוח על נסיון העוקץ ומנעו העברת כספי התביעות על הנזקים שנגרמו. בתגובה החלו לפחות שלושה ממנהלי הפניקס בהם המנכ"ל והסמנכ"ל לקבל איומים. במשטרה בודקים אם נסיון הצתת חניון ביתו של המנכ"ל והצתת מכוניתו של הסמנכ"ל שחנתה בחניון ביתו בגבעתיים הן מעשה חברי הכנופיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully