וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מביך: גילה שהוא מככב בסרטון סקס בשיחה עם אמא שלו

22.10.2017 / 11:24

דומיניק ריצ'רדסון תועד כאשר הוא מקיים יחסי מין על רציף של תחנת רכבת, אך לא ידע שהפך לכוכב רשת שאימו שאלה אותו על כך. כעת הוא מצטער: "אני מתחרט על כך. אלה היו 90 שניות של טירוף"

צילום מסך

לפני כחודש וחצי סיפרנו לכם על סרטון שהפך בין רגע לוויראלי, ובו נראו גבר ואישה באקט מיני בוטה בשעות הבוקר, ממש מול כל העוברים והשבים ברציף של תחנת רכבת באנגליה. לאחר הפצת הסרטון, ניסתה המשטרה לחשוף את זהויות המשתתפים בו, וגם הצליחה. דומיניק ריצ'רדסון בן ה-23 הודה כי הוא אשם בעבירות של התערטלות וביצוע אקט מיני בציבור ונקנס ב-170 ליש"ט על מעשיו.

עוד בנושא
הרגע הזה בו כולם מבינים שקיימת יחסי מין בתא שירותים במטוס
אלו הם המקומות הציבוריים שלא בריא ואפילו מסוכן לעשות בהם סקס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסרטון שהתחיל את כל המהומה. הזוג בתחנת הרכבת/מערכת וואלה!, צילום מסך

ריצ'רדסון סיפר כי שתה במשך 12 שעות ברציפות וכי את האישה שמככבת איתו בסרטון פגש בפאב שעה בלבד לפני שצולמו באקט מיני סוער. "אני מתחרט על זה", אלה היום 90 דקות של טירוף", הוא סיפר והוסיף כי הפך מושא ללעג מאז התפרסם הסרטון. לטענתו, לאחר מכן הוא החליף מספרי טלפון עם האישה, ג'ינג'ית המבוגרת ממנו בכ-20 שנה, אבל לא הצליח להמשיך את הקשר איתה מכיוון שהמשטרה עדיין מחזיקה במכשיר הסלולרי שלו.

וחכו, עדיין לא הגענו לחלק המביך ביותר עבור ריצ'רדסון. "לא ידעתי בכלל שצילמו אותנו", אמר, "חשבתי ששאר האנשים נמצאים בכלל בקצה השני של הרציף. הפעם הראשונה בה גיליתי על הסרטון הייתה כשאמא שלי התקשרה אלי, ושאלה אותי אם זה אני".

עוד באותו נושא

הזוג שצולם עושה סקס בתור בפיצריה צפוי להיכנס לכלא

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נקנס ב-170 ליש"ט על מעשיו. דומיניק ריצ'רדסון/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסרטון, שאורך כדקה וחצי, מסתיים באופן מפתיע - כאשר הזוג העסוק קוטע את עיסוקיו ומיד עולה, כאילו דבר לא קרה, לרכבת שנכנסה לתחנה. "אנשים אומרים שהחזקתי רק 90 שניות אבל זה לא נכון", טען ריצ'רדסון, "הפסקנו כי הרכבת הגיעה והמשכנו אצלי".

  • עוד באותו נושא:
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully