וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף: איפה בעולם כדאי להתחבא ממתקפה גרעינית של צפון קוריאה?

22.10.2017 / 9:58

המדינה האסייתית ומנהיגה הידוע לשמצה, קים ג'ונג און, מאיימים לתקוף את העולם המערבי בנשק בלתי קונבנציונלי. מסתבר שכשהניסויים התכופים יהפכו להפצצות של ממש, כדאי לכם לברוח למקום אחד בארגנטינה

רויטרס

צפון קוריאה עורכת ניסויים ובדיקות בטילים מסוגים שונים לאורך החודשים האחרונים, והיא הצליחה להפחיד את העולם המערבי עם טיל אחד ששוגר לעבר טריטוריה יפנית בחודש אוגוסט - שיגור שגרם פעם נוספת להוקעה כוללת של המדינה האסייתית ומנהיגה הידוע לשמצה, קים ג'ונג און. אם וכאשר יהפכו הניסויים הללו למתקפות של ממש, כדאי מאוד להימצא כמה שיותר רחוק מקוריאה הצפונית, ומסתבר שיש מקום אחד בעולם שמהווה את המקלט המושלם.

עוד בנושא
לקראת מלחמת עולם שלישית - האם פצצות אטום כלל לא קיימות?
סרטון בטיחות ממליץ: הדרך הביזארית להתמודד עם פצצת אטום

קים ג'ונג' און, מנהיג קוריאה הצפונית, יחד עם חניכי האקדמיה הצבאית בארצו, 14 באוקטובר 2017. רויטרס
מאר דל סול מרוחקת 19,693 ק"מ מקים ג'ונג און/רויטרס

הסניף האוסטרלי של רשת החדשות ABC גילה כי עיירת החופש והנופש הארגנטינאית, מאר דל פלטה, היא המקום היבשתי המרוחק ביותר ממאגר הנשק של קוריאה. מאר דל פלטה נמצאת במרחק של 19,693 ק"מ מעיר הבירה של צפון קוריאה, פיונגיאנג, ואחד מתושבי העיירה אמר: "כל מי שחושב על לבוא הנה, לעולם אל תיסעו ברחובות שלנו. אולי תצילו את עצמכם מהטילים של האיש השמן, אבל תתרסקו באחת מאלפי המהמורות שיש לנו בכבישים".

עוד באותו נושא

לא ייאמן: נבואת הרב שהזהיר את ישראל מהאטום הצפון קוריאני - לפני 23 שנה

לכתבה המלאה

ככה הגיבו במאר דל פלאטה לחדשות

ב-ABC השתכנעו שהמקום, המשמש כאתר נופש קיצי עבור תושבים מבירת ארגנטינה, בואנוס איירס, הוא הטוב ביותר עבור אלה שמבקשים "להתרחק כמה שאפשר מהזעם הפוטנציאלי של הארץ המנותקת". אוסטרליה נמצאת בטווח הטילים של קים ג'ונג און, והיא כבר אוימה שלו לכרות ברית עם ארצות הבית כנגדו.

האמת? עם או בלי קשר לצפון קוריאה, לכולנו יעשה רק טוב לנסוע קצת למאר דל פלאטה.

ככה נראית מאר דל פאלטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully