וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות עצורים בחשד לניסיון גניבת תוצרת חקלאית בחבל לכיש

לוחמי מג"ב שהוזעקו לחממות מושב שקף הסמוך לקו התפר עצרו 67 פלסטינים, בהם כ-40 קטינים בחשד לגניבת קרוב ל-30 טון של ענבים ועגבניות. נזק רב נגרם לרכוש חקלאי באזור ונפתחה בדיקה לבירור נסיבות חדירת החשודים

צילום: דוברות המשטרה

67 שוהים בלתי חוקיים פלסטינים נעצרו אמש (שבת) בידי לוחמי משמר הגבול במושב שקף שבחבל לכיש, במסגרת מה שכינו במשטרה "ניסיון גניבת התוצרת החקלאית הגדול ביותר בשנים האחרונות", באזור זה. עשרות טונות של תוצרת חקלאית נתפסו במהלך המעצרים, באזור החממות של המושב, שעל פי החשד התכוונו החשודים לגנוב. חוקרי מג"ב מעריכים כי החשודים קטפו בין 20 ל-24 טון ענבי ובין חמישה לשבעה טון של עגבניות.

בין העצורים 40 קטינים ו-27 בגירים, מרביתם תושבי הכפר בית עווא שעל פי החשד התכוונו למכור את התוצרת החקלאית הגנובה בשוק שבכפרם. הקטינים הושבו לכפר ושוחררו במקום ואילו העצורים הבגירים הועברו לחקירה. החשודים קטפו את הענבים והעגבניות והובילו אותם בדליים ובארגזים אל כמה כלי רכב שהמתינו מעבר לגדר הביטחון. ארבעה כלי רכב ששימשו את החשודים הוחרמו.

גניבת תוצרת חקלאית במושב שקף, 21 באוקטובר 2017. דוברות המשטרה, מערכת וואלה!
ארגזי עגבניות שנתפסו בקרבת מקום/מערכת וואלה!, דוברות המשטרה

לוחמי מג"ב שהוקפצו למקום העריכו כי החשודים עסקו במשך כמה שעות ב"קטיף" התוצרת החקלאית. בנוסף לכך גרמו החשודים לנזק רב לחממות ולרכוש חקלאי שהיה קרבת מקום, על פי החשד במטרה להשחיתו ולהסב נזק לבעליו. הכוח שהגיע למקום החל בפעולות לתיעוד הנזק שנגרם, על מנת לגבש תשתית ראייתית להגשת כתבי אישום, וכן לבדיקת דרכי הגעתם של החשודים והאופן שבו חצו את גדר הביטחון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
גניבת תוצרת חקלאית במושב שקף, 21 באוקטובר 2017. דוברות המשטרה, מערכת וואלה!
עגלה ששימשה על פי החשד להובלת התוצרת החקלאית הגנובה/מערכת וואלה!, דוברות המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully