וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטיני נעצר בראשון לציון עם משאית גנובה: "רציתי לפגוע בחיילים"; תיעוד המרדף

20.10.2017 / 14:08

החשוד, בן 39, נעצר לא הרחק ממקומות בילוי מרכזיים בעיר, בתום מרדף ולאחר שאותר באזור בית דגן בעודו נוהג במשאית שנגנבה מאזור חולון. במהלך המרדף פגע בכלי רכב פרטי ובניידת, ובחקירתו הודה כי תכנן לפגוע בחיילים במרכז הארץ

צלמים זמניים מורשים

פלסטיני תושב רמאללה בן 39 נעצר היום (שישי) בחשד שגנב משאית ותכנן להשתמש בה כדי להוציא לפועל פיגוע דריסה. הגבר נעצר לאחר מרדף באזור בית דגן שבמהלכו פגע בכלי רכב פרטי ובניידת משטרה. בחקירה הודה הנהג כי גנב את המשאית כדי לפגוע באמצעותה בחיילים במרכז הארץ. מעצרו הוארך בשישה ימים בבית משפט השלום בפתח תקווה.

הדיווח על גניבת המשאית התקבל במשטרה אתמול, ונמסר בנוסף כי המשאית עושה את דרכה מחולון לראשון לציון. עם איתור המשאית באזור בית דגן, נקרא הנהג לעצור, אך זה החל להימלט לכיוון ראשון לציון.

לבסוף נהג המשאית נעצר בידי שוטרים בשדרות משה דיין בראשון לציון, ובחקירה הוא הודה כי תכנן פיגוע דריסה נגד חיילים במרכז הארץ. הוא יובא בהמשך היום לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון.

עוד בוואלה! NEWS
פעוט בן שנה נפצע באורח קל-בינוני מירי ברגלו בקלנסווה
אישה כבת 40 טבעה למוות בחוף הים בנתניה
הרוג ו-4 פצועים קל בהתנגשות אוטובוס בכלי רכב ליד קריית מלאכי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעצר החשוד בזירה, הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

"בעל המשאית הבחין שגונבים את המשאית ויצר איתנו מיד קשר טלפוני. המשאית מחוברת למערכת האיתוראן שלנו ומיד זיהינו אותה כשהיא באזור גשר ראשון", סיפר עודד חן מחברת "איתוראן", שהשתתף במרדף אחר המשאית הגנובה.

"עוקבים שלנו מיהרו ליצור קשר ראייה עם המשאית ובמקביל הזעקנו כוחות משטרה. נהג המשאית הבחין בניידות והחל בנסיעה פרועה מכיוון גשר ראשון לעבר שכונת נחלת יהודה תוך שהוא מנסה להתנגש בניידת המשטרה. האירוע התרחש בשעה 8:00 בבוקר, כשמאות ילדים היו ברחובות בנתיב הנסיעה של המשאית. מיד המשטרה הקפיצה כוח יס"מ שהצליח בסופו של דבר לעצור את המשאית, שהספיקה בזמן הזה להתנגש בלא מעט ניידות".

(עדכון ראשון: 10:10)

עוד בוואלה!

קיצוני ופורע חוק: תוכנית ההתנתקות של "הפלג הירושלמי" מהמדינה

לכתבה המלאה
משאית שנגנבה מחולון, אוקטובר 2017. חטיבת דובר המשטרה
המשאית הגנובה/חטיבת דובר המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully