וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולש כבן 50 טבע למוות בחוף הים סמוך לעתלית

גופת האיש נמשתה מהמים כמה שעות לאחר שנודע כי אבדו עקבותיו. עדי ראייה שהיו באזור דיווחו כי הבחינו בו כשהוא ללא רוח חיים על קו המים. צוות מד"א שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותו

טביעה בחוף מגדים, 20 באוקטובר 2017. דוברות מד"א כרמל, מד"א
חוף מגדים, היום/מד"א, דוברות מד"א כרמל

גולש כבן 50 טבע למוות היום (שישי) בחוף מגדים הסמוך לעתלית, לאחר שאבדו עקבותיו כמה שעות מוקדם יותר. הגולש נמשה בשעות הצהריים מהמים ללא רוח חיים וצוות טיפול נמרץ של מד"א קבע את מותו במקום.

לביב והבי, פרמדיק מד"א שהגיע למקום ניידת טיפול נמרץ מספר כי עדי ראייה דיווחו שהגולש נצפה כשהוא ללא רוח חיים על קו החוף. "כשהגענו למקום הנפגע נמצא כשהוא עם סימני מוות וודאיים, ככל הנראה מזה זמן רב, ונאלצנו לקבוע את מותו במקום", אמר. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה.

עוד בוואלה! NEWS
קיצוני ופורע חוק: תוכנית ההתנתקות של "הפלג הירושלמי" מהמדינה
בג"ץ אישר: מותר לסגור חנויות במזרח ירושלים לאחר פיגועים
הרוג ו-4 פצועים קל בהתנגשות אוטובוס בכלי רכב ליד קריית מלאכי

מוקדם יותר היום טבעה למוות אישה כבת 40 מדרום לחוף ארגמן שבנתניה. האישה נמשתה ללא רוח חיים מהמים וחובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהגיעו למקום ביצעו בה כמה בדיקות רפואיות. מיד לאחר מכן קבעו את מותה.

"היינו בחוף הים באבטחה רפואית של אירוע ספורטיבי כשקיבלנו במוקד 101 של מד"א דיווח על אישה שנמשתה מחוסרת הכרה מהים אל קו המים", סיפר פרמדיק מד"א דוד שוסמן, שהגיע למקום הטביעה. "ביצענו בה כמה בדיקות רפואיות, אך היא הייתה ללא רוח חיים ותוך זמן קצר נקבע מותה".

מקום טביעתה של אישה כבת 40 בחוף בנתניה. 20 באוקטובר 2017. מד"א
מקום הטביעה בנתניה, הבוקר/מד"א

לפני כשבוע טבע גבר בן 70 בחוף הסלע שבבת ים. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום ואיחוד הצלה הגיעו למקום וביצעו בו פעולות החייאה בחוף, אל בסופן נאלצו לקבוע את מותו. באותו היום נבע מותו של יהונתן קוזק, הילד בן השלוש שטבע בבריכה בקיבוץ אפק שבוע קודם לכן ואושפז בבית החולים רמב"ם שבחיפה.

(עדכון ראשון: 07:35)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully