וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי דגן: "מי שחושב שאפשר לעקור היום התיישבות ביהודה ושומרון חי בחלומות"

19.10.2017 / 17:00

שיפור קוסמטי, ממשלה לאומית מאכזבת ומבחן תוצאה מביך: ראש המועצה האזורית שומרון הגיע לאולפן וואלה! TALK כדי להסביר למה לפעמים צריך להפוך איזה שולחן. צפו

צלמים זמניים מורשים

עריכת וידאו: נועה לוי; סטילס: ראובן קסטרו

יוסי דגן בן ה-37 לא מעוניין שיגדירו אותו ככוח עולה. "אני חייל, יש לי משימה לבנות את השומרון", הדגיש, תוך שהוא מסביר בריאיון ליעקב אילון באולפן וואלה! TALK כיצד חש מבוכה כשבחן את הצהרות הממשלה "הכי לאומית שיש" מול המציאות בשטח. "בסוף אני ראש ראשות. אליי לשולחן מגיעה המציאות לכאן ולכאן, ולא דיבורים. אני אומר את זה בכבוד לראש הממשלה אבל גם באכזבה".

על פי דגן, "בפועל אנחנו כולנו נמצאים סביב אותו מעגל זכור לרע מתקופת אובמה... זה אחד הדברים שיותר גורמים לי לחוסר נוחות וקצת לבושה, כי אני חושב שהפוליטיקאים צריכים לכבד את עצמם וגם אותנו. יש מציאות שאני לא מצליח להבין אותה, של ממשלה שהיא על הנייר הכי לאומית שיש, עם ראש ממשלה באמת טוב, שאני תומך בו, ובסופו של דבר במבחן התוצאה, כשמשווים בין הדיבורים היפים לבין התוצאות בשטח, זה מאוד מביך ואני מאוד מתפלא".

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון בראיון לוואלה!TALK. ראובן קסטרו
"השיפור הוא שינוי קוסמטי"/ראובן קסטרו

אתה מסתכל על המספרים, מספר המתנחלים גדל. אתה מסתובב ביהודה ושומרון, יש גגות אדומים על כל גבעה. מה, כל זה לא קורה? הממשלה לא עושה כלום?

אני חושב שלהגיד שהממשלה לא עושה כלום זו לא האמת. הממשלה עושה ואני רואה שיפור מסוים לעומת מה שהיה אצל אובמה, אבל השיפור הוא שינוי קוסמטי. הממשלה צריכה לשנות דיסקט בנושא הבנייה ולשנות דיסקט בנוגע להפסקת הגזירות המוזרות. זה כמו משהו שממשיכים אותו באופן אוטומטי. בממשל הזה בוודאי שאין תירוץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון בראיון לוואלה!TALK. ראובן קסטרו
"הסיפור הוא התודעה"/ראובן קסטרו

דגן התייחס בריאיון גם למשנתו המדינית של ראש הממשלה ("נתניהו עצמו יודע ששתי מדינות זו סכנה קיומית למדינת ישראל"), להצהרתו האחרונה של אבי גבאי ("גם יו"ר מפלגת העבודה, שהוא בן אדם רציני, הבין שהדרך שלו להיכנס למיינסטרים הישראלי היא להביע התנגדות לעקירת היישובים ביהודה ושומרון") ואף לעתיד גושי ההתנחלויות ("מי שחושב שאפשר לעקור היום את ההתיישבות ביהודה ושומרון, חי בחלומות). לדבריו, "הסיפור הוא התודעה. ברגע שיבינו שהאפשרות לא קיימת, אפשר יהיה לדבר על פתרונות אחרים".

אומרים עלייך שאתה מאוד שאפתני, יש אפילו טוענים שאתה אגרסיבי. מה השלב הבא של יוסי דגן? אתה רואה את עצמך נכנס לכנסת, אולי יותר מזה?

לי יש משימה אחת, היא משימת חיי: לבנות את השומרון. תפקידי להביא מיליון יהודים ליו"ש. לא מעניין אותי להיות חבר כנסת. מעניין אותי להשפיע. אני לא אשב ואראה בטלוויזיה איך מוכרים את יהודה ושומרון, איך עושים גירוש ואיך פוגעים במדינת ישראל.

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון בראיון לוואלה!TALK. ראובן קסטרו
"מעניין אותי להשפיע"/ראובן קסטרו
יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון בראיון לוואלה!TALK. ראובן קסטרו
"נתניהו עצמו יודע". דגן באולפן וואלה! TALK/ראובן קסטרו
יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון בראיון לוואלה!TALK. ראובן קסטרו
"הממשלה צריכה לשנות דיסקט"/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully