וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר מנדטים ואכזבת דקטלון: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

19.10.2017 / 14:00

צילום: יוני ריקנר, ניב אהרונסון, שי מכלוף, רוני כנפו, מאצ'י הוף, ערן גילווארג, רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

הליכוד נחלש וש"ס בקושי עוברת את אחוז החסימה. אלא תוצאות סקר של וואלה! NEWS בביצוע מכון פאנלס פוליטיקס. טל שלו, הכתבת הפרלמנטרית ומנחם לזר ממכון המחקר עם התוצאות המלאות.


הפלג הירושלמי של החרדים בראשות הרב אויירבך, מגביר את ההפגנות נגד גיוס לצה"ל. הכתבים משה שטיינמץ ואור רביד על "יום הזעם" והרב דוד זיכרמן, מקורבו של הרב אוירבך על מה שמוציא את החרדים לרחובות.

דרמה בספרד: ממשלת ספרד הודיעה שהיא תשתלט על קטלוניה. אורן נהרי עורך חדשות החוץ עם הפרטים.

תושב סכנין שלחם בשורות דאעש עם אשתו וילדיו בעיראק נשלח לכמעט שש שנות מאסר בכלא. אלי אשכנזי, הכתב בצפון עם הדיווח.

רצח הלילה בתל שבע, צעיר בן 25 נורה למוות במהלך קטטה, באירוע הזה היו גם פצועים במצב קשה. יניר יגנה, הכתב בדרום עם הדיווח.

רק לפני כחודשיים נפתח בסערה סניף ראשון של רשת הספורט דקטלון בישראל, וכבר אכזבה ראשונה. אירה אימרגליק, כתבת הצרכנות של וואלה עסקים עם הפרטים.

"אמא" הסרט החדש והמדובר של דארן ארונופסקי עולה היום על המסכים בארץ. אבנר שביט, מבקר הקולנוע של וואלה על המותחן הפסיכולוגי שזוכה לחוות דעת שונות מהקהל ומהמבקרים.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully