וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצין בדרגת רב-סרן נעצר בחשד לסחר בסמים מסוכנים

18.10.2017 / 19:21

הקצין נעצר על ידי מצ"ח במהלך ניסיון למכור סמים בהיקף משמעותי ובמסגרת חקירה שנמצאת עדיין בעיצומה. דובר צה"ל: "הצבא מוקיע את המעשים שבהם חשוד הקצין, וימשיך לנקוט אמצעים על מנת לסכל ביצוע עבירות"

רס"ן חיל האוויר, יולי 2015. ראובן קסטרו
הקצין נעצר במהלך ניסיון למכור סמים בהיקף משמעותי/ראובן קסטרו

קצין בדרגת רב-סרן נעצר היום (רביעי) על ידי המשטרה הצבאית החוקרת (מצ"ח) בחשד שסחר בסמים מסוכנים. מדובר צה"ל נמסר כי הקצין נעצר במהלך ניסיון למכור סמים בהיקף משמעותי. המעצר הגיע בעקבות חקירה מקיפה של היחידה המרכזית לחקירות מיוחדות של מצ"ח, שנמצאת עדיין בעיצומה.

דובר צה"ל מסר כי הצבא "מוקיע מכל וכל את המעשים שבהם חשוד הקצין, וימשיך לנקוט מגוון אמצעים על מנת לסכל ביצוע עבירות בשורותיו ולטפל באופן נחרץ בכל מקרה של חשד למעורבות קצינים וחיילים במעשים פסולים ובלתי חוקיים".

ביום שני עוכבו לחקירה שני קצינים ועוד עשרה עובדי חברה אזרחית הקשורה לצה"ל בחשד לעבירות שוחד ומרמה. יחידת להב 433 עיכבה את החשודים, בהם סגן-אלוף ורב-סרן, בתום חקירה סמויה שנמשכה יותר משנה. בהמשך היום, נעצר קצין נוסף מחיל הים, בדרגת רס"ן.

עוד בוואלה! NEWS:
רמטכ"ל איראן: "לא מתקבל על הדעת שהציונים מפרים ריבונות סוריה"
צפו: הרקטה החדשה שתנטרל בו-זמנית כמה מטרות בשדה הקרב
פוטין רוצה משקל נגד לאיראן בסוריה - ומנסה לפייס את ישראל

שני קצינים בשירות פעיל ועובדי חברה אזרחית חשודים בעבירות שוחד ומרמה נגד צה"ל. מערכת וואלה! NEWS
אחד החשודים בשוחד ומרמה בבית המשפט, השבוע/מערכת וואלה! NEWS

לפי החשד, שני הקצינים, יחד עם העובדים בחברה האזרחית המספקת שירותי תשתית לבסיסי צה"ל, גנבו מהצבא סכומי עתק לאורך שנים על ידי דרישת תשלום עבור עבודות שלא בוצעו. עוד עולה כי הקצינים, שנדרשו לפקח אחרי המכרזים וקבלת השירות בבסיסים השונים, היו שותפים לשיטה.

בית משפט השלום בראשון לציון האריך את מעצרו של סמנכ"ל אחת החברות המעורבות בפרשה בשישה ימים, בחשד להלבנת הון. מעצרו של הקצין בדרגת סא"ל הוארך בשלושה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully